Tájékoztatjuk, hogy a honlap ún. cookie-kat használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások ezek nélkül nem lennének elérhetőek. A honlap további használatával hozzájárulását adja a cookie-k tárolásához és felhasználásához. - Adatvédelmi nyilatkozat - Rendben
Billenő Navigáció
Kosaram

Üzletszabályzat

 

Üzletszabályzat - Általános szerződési és felhasználási feltételek

A jelen felhasználási feltételek a Vitamin Station Kft. által üzemeltetett, a www.vitaminstation.hu webáruház, honlap igénybevételének feltételeit tartalmazza.

Szolgáltató adatai:

Név: Vitamin Station Magyarország Kft.

Levelezési cím, telephely: 2131 Göd, Kincsem u. 2.

Székhely: 2045 Törökbálint, Bottyán János u. 13.

Ügyfélszolgálat : 06/27-532-875

Rendeléssel kapcsolatos kérdések: 06/27-532-876

email: ugyfelszolgalat@vitaminstation.hu

Cégjegyzékszám: 13-09-08-56-30

Cégbíróság: Pest megyei bíróság

Adószám: 12279113-2-13

Bankszámlaszám.: MagNet Bank: 16200230-10026483

Tárhely szolgáltató: DENINET Kft. 1188. Budapest, Bercsényi u. 79/b.

Szerződés nyelve: magyar

Szállítási díjak és információk

Szállítási költségek

15 000 Ft alatti rendelés esetén a szállítási költség csak 890 Ft.

15 000 Ft feletti rendelés esetén, Magyarország területén belül a postaköltséget a Vitamin Station Kft. átvállalja.

25 000 Ft feletti rendelés esetén egy db ajándék terméket küldünk! Az aktuális ajándék termékről a kosár oldalon adunk tájékoztatást. (A 25 000 Ft feletti rendelés a számla végösszegére értendő, ezért rendeléskor kérjük, kalkulálják bele az esetleges törzsvásárlói kedvezményeket is!)

Akcióink nem vonhatóak össze ezért kérjük, olvassa el az akciókról szóló tájékoztatót is.

 

Magyarországi szállítás

A megrendelt termékeket a GLS futárszolgálat kézbesíti Magyarország területén két módon: házhozszállítással vagy GLS csomagpontra történő kézbesítéssel.

GLS házhozszállítás esetén a csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-tól 17 óráig a rendeléskor megadott szállítási címre. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. A futárszolgálat a kézbesítés napján SMS értesítést küld a csomag érkezéséről. A csomag ellenértékét a futárnál készpénzben és bankkártyával is lehet rendezni, emiatt a csomag átvételekor jelen kell lenni egy nagykorú személynek. Ha a kézbesítés időpontjában nem tartózkodik otthon, a futár felhívja Önt a megadott telefonszámon, és még egy alkalommal megkísérli átadni a csomagot.

GLS csomagpontra történő kézbesítés esetén a csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-tól 17 óra között. A futárszolgálat a kézbesítés napján SMS értesítést küld a csomag érkezéséről. A csomagot a csomagpont nyitvatartási idejében lehet átvenni, általában a kiszállítást követő 5 munkanapon belül. A tárolási idő egyes csomagpontok esetében eltérhet. A csomag ellenértékét a csomagponton elérhető fizetési módokon lehet rendezni.

Általános szállítási határidő: A csomagok házhozszállítása vagy csomagpontra történő kézbesítése a megrendeléstől számított 3-5 munkanapon belül történik. Az általános szállítási határidő akciós időszakokban (pl. ingyenes szállítási nap) a felgyűlt rendelések miatt hosszabb lehet.

Külföldi szállítás

Amennyiben külföldre szeretne kiszállítást kérni, kérjük, a rendelés előtt vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal! Külföldi szállításra kizárólag postai úton, előre utalással történő fizetés esetén van lehetőség. A külföldre kézbesített csomagok szállítási költsége függ a célországtól és a csomag súlyától. A pontos összegről ügyfélszolgálatunk ad tájékoztatást.

Áfa, számla

A honlapunkon feltüntetett árak bruttó árak, forintban értendőek és 27% áfát tartalmaznak, kivételek az egészségügyi gyorstesztek és könyvek, melyek 5% áfát tartalmaznak. Csomagolási költséget nem számítunk fel. A rendelésekről elektronikus számla készül, melyet a visszaigazoló e-mailben küldünk el a vásárláskor megadott e-mail címre.

Fizetési módok a webáruházban

A megrendelt termékeket a vásárlónak lehetősége van utánvéttel, banki átutalással, bankkárytás fizetéssel és PayPal-lal kifizetni. A rendelés során a fizetési mód kiválasztásánál tudja beállítani a kívánt fizetési módot. A fizetési mód kiválasztása után a rendszer automatikusan kiszámolja Önnek a szállítási költséget.

Fizetés utánvéttel

Amennyiben ezt a fizetési módot választja, a megrendelt termékek árát a csomag átvételekor kell kifizetnie házhoz szállítás esetén a futárnak készpénzben vagy bankkártyával, csomagpontra történő kézbesítés esetén a csomagponton elérhető fizetési módokon. Az utánvéttel történő fizetést csak GLS szállítás választása esetén tudjuk biztosítani, személyes átvételnél erre nincs lehetőség.

Bankkártyás fizetés a Vitamin Station Webáruházában

CIB

 

 

A Vitamin Station webáruház a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg.

A Vitamin Station webáruház a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a Vitamin Station webáruház nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a Vitamin Station webáruház oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást.

Bankkártyás fizetés választása esetén kérjük, olvassa el részletes tájékoztatónkat!

Fizetés PayPal-lal

Pay Pal fizetés

Webáruházunkban lehetősége van PayPal-lal kifizetni a megrendelését. Ehhez a rendelés leadása során válassza a PayPal-os fizetést. Miután elküldte a rendelését, átirányítjuk Önt a PayPal oldalára, ahol lebonyolíthatja a fizetést.

Amennyiben a tranzakció valamilyen okból kifolyólag nem jött volna létre, Önnek lehetősége van a honlapon újra kezdeményezni a PayPal fizetést az alábbi módon:

  • Kérjük regisztrációs adataival lépjen be a vitaminstation.hu honlapra.
  • A “Személyes beállítások” menüpontban, az Ön felhasználói fiókjában a “Rendeléseim” fül alatt új rendelésként megtalálja a kiegyenlítetlen rendelést.
  • A “Rendelés megtekintése” fülre kattintva láthatja rendelését.
  • A rovat alján (az aktuális rendelésen belül) a - PayPal fizetés - gombra kattintva lehetősége van újra kezdeményezni a PayPal fizetést.

Természetesen ezen lehetőséget rendszerünk csak az új, általunk még nem feldolgozott rendelésekre biztosítja.

Kérjük PayPal fiókjában minden esetben ellenőrizze a tranzakció létrejöttét és ha ez megtörtént, ne kezdeményezze az újrafizetést! Elképzelhető, hogy rendszerünk még a tranzakció teljesülése után is biztosítja az újrafizetés lehetőségét, de ez csak abban az esetben fordul elő, ha munkatársaink még nem dolgozták fel az Ön rendelését.

Fizetés banki átutalással

Amennyiben ezt a fizetési módot választja, a rendelés visszaigazoló e-mailben elektronikus díjbekérő számlát küldünk, amely tartalmaz minden, az utaláshoz szükséges információt. Kérjük, hogy a banki utalás során a közlemény rovatban kizárólag a díjbekérő számla sorszámát tüntesse fel, hogy átutalását a lehető leggyorsabban dolgozhassuk fel!

Bankszámlaszámunk: MagNet Bank: 16200230-10026483

A vásárlásról szóló elektronikus végszámla akkor kerül kiállításra, miután a díjbekérőben feltüntetett pontos összeg megérkezett a fenti bankszámlaszámra, amelyről e-mailben értesítjük. A csomagot ezt követően adjuk át a futárszolgálatnak.

A vásárlás menete, a kosár használata

Vásárlásra regisztrált ill. nem regisztrált felhasználóként is van lehetősége. Mint regisztrált felhasználó a vásárlás megkezdése előtt, vagy a pénztárba lépés után is bejelentkezhet.

A rendelés megkezdése előtt tegye kosarába a megrendelni kívánt termékeket!  A rendelés során, a lap tetején láthatja, hogy éppen a rendelés mely fázisában van a vásárló.

A termékfotók mellett található „KOSÁRBA” linkre kattintva helyezheti kosarába a kiválasztott termékeket. Ha a termékinformációkat is tartalmazó termékoldalon teszi kosárba a terméket, megadhatja a darabszámot is. (Ennek módosítására később, a “Kosárban” is lesz lehetősége.) A „kosár” ikonra kattintva ellenőrizheti kosara tartalmát. A kosárból lehetősége van törölni is a termékeket.

A rendelés folyamata 3 egyszerű lépésben 

  1. lépés: A Kosár tartalmát ellenőrizze le, (esetleges módosításait itt elvégezheti), majd kattintson a “Tovább a pénztárhoz” gombra!
  2. lépés: A Pénztár oldalon adja meg a szállítási címet, a szállítási módot és a fizetési módot! Ha érdeklik az egészséges életmódot segítő tippjeink, ezen a felületen feliratkozhat hírlevelünkre is. A szállítási és fizetési információk megadása után kattintson a “Megrendelem” gombra.

  3. lépés: A kiválasztott fizetési módnak megfelelően rendezheti számláját.

-Bankkártyás fizetés esetén átirányítjuk a CIB oldalára.

-Átutalás ill. Utánvétes vásárlás választása esetén a rendelést visszaigazoló e-mail-ben kap információt a további teendőkről. A visszaigazoló emailben feltüntetett "fizetendő" összeg minden költséget tartalmaz!

-PayPal fizetés esetén átirányítjuk a PayPal oldalára.

Rendelése akkor számít véglegesnek, ha a következő szöveget látja: Köszönjük, hogy nálunk vásárolt!

Megrendeléséről a Vitamin Station az Ön által megadott email címre néhány percen belül visszaigazolást küld. Amennyiben nem érkezik meg a megadott email címre a vásárlást visszaigazoló email, kérjük, mindenképpen jelezze felénk, hogy orvosolni tudjuk az esetleges technikai problémát!

A rendelés folyamata regisztrált vásárlók esetén

  1. lépés: Helyezze a kosárba a megvásárolni kívánt termékeket!

Ha összeállította a kosarában a megrendelni kívánt termékeket, Kattintson a “Tovább a pénztárhoz” gombra. A fizetési mód alatt láthatja a virtuális kasszájában lévő VS peso-k értékét. A „jelen vásárlás alapján felhasználható maximum” felirat után láthatja, hogy az adott vásárlásához maximum mennyi VS pesót használhat fel. A mindenkori számla végösszegének maximum 10%-át lehet VS pesóval kiegyenlíteni. A rendszer az adott rendelés értékének 10%-ánál magasabb összeget nem enged VS pesoval kiegyenlíteni. A rendszer automatikusan felajánlja önnek a felhasználható legmagasabb VS peso mennyiségét. A rendszer automatikusan módosítja a rendelés végösszegét a felhasznált VS pesók értéke szerint. 1 VS Peso=1 Ft. A "kedvezmények" mezőben lehetősége van módosítani a felhasználni kívánt VS pesók értékét. Ha Ön úgy gondolja, tartalékolhatja VS peso-it egy későbbi vásárlásához is.

  1. lépés: A vásárló adatainak beállítása, szállítási cím, fizetési mód választása

A Pénztárban láthatja a regisztrációkor megadott számlázási címet és szállítási címet is. Ha új szállítási címet szeretne megadni, akkor kattintson az „Új cím” gombra. Miután megadta az új címet, válassza ki a szállítási és fizetési módot, valamint igény szerint töltse ki a Megjegyzések mezőt. Végül kattintson a Megrendelem gombra!

  1. lépés: Rendelés elküldve

-Ha utánvétes, vagy átutalásos fizetést választott, rendelése ekkor már véglegesnek számít, a következő üzenet jelenik meg: “Köszönjük, hogy nálunk vásárolt!” Megrendeléséről a Vitamin Station az Ön által megadott email címre visszaigazolást küld. A visszaigazoló emailben feltüntetett "fizetendő" összeg minden költséget tartalmaz!

-Bankkártyás fizetés vagy PayPal fizetés esetén átirányítjuk a megfelelő felületre, ahol rendezheti számláját. Fizetés után visszairányítjuk a Vitamin Station Webáruház oldalára, ahol sikeres vásárlás esetén a “Köszönjük, hogy nálunk vásárolt!” üzenet jelenik meg. Önnek néhány percen belül meg kell kapni megadott e-mail címére visszaigazolásunkat. Amennyiben ez nem történne meg, kérjük, értesítsen bennünket elérhetőségeink valamelyikén!

Regisztráció

A regisztrációhoz kattintson a honlap jobb felső részében található “Regisztráció” linkre és adja meg a szükséges adatokat. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező. A regisztráció végén a regisztráló automatikusan belép a webáruházunkba, ahonnan rögtön lehetősége nyílik leadnia a rendelését. A regisztrációról rendszerünk automatikusan email-t küld a megadott email címre. A regisztrációját nem kell emailben megerősítenie. Egy névre és egy postacímre csak 1 regisztrációt tudunk elfogadni! Amennyiben a Szolgáltató tudomására jut, hogy a megadott adatok nem valósak, a Vásárló ezen adatok alapján nem elérhető, akkor a Szolgáltató jogosult a Vásárló hozzáférését korlátozni, vagy regisztrációját törölni.

Bejelentkezés a felhasználói fiókba

A regisztrációt követően a belépéshez már csak a felhasználónevét és jelszavát kell beírnia a megfelelő rovatokba. Ezután a “Bejelentkezés” gombra kattintva belép a webáruházba, és a rendszer fogadja megrendeléseit.

Felhasználói fiók 

Adatmódosítás, számlázási és szállítási címek megváltoztatása

Amennyiben szükség van arra, hogy módosítsa regisztrációkor megadott adatait, ezt megteheti, bejelentkezés után, a honlap jobb felső sarkában található “Személyes beállítások” linkre kattintva. Itt módosíthatja jelszavát, szállítási, számlázási címét, illetve informálódhat rendeléseiről, VS Peso pontjairól, készletértesítésekről is, valamint feliratkozhat hírlevelünkre.

Elfelejtett jelszó

Amennyiben elfelejtette jelszavát, bejelentkezéskor kattintson az “Elfelejtette jelszavát?” linkre! E-mail címe megadásával elküldjük Önnek új jelszavát. Amennyiben a jelszava nem érkezik meg néhány percen belül, kérjük, jelezze az ügyfélszolgálatunknak, hogy mielőbb orvosolni tudjuk a problémát!

Kilépés

Vásárlása befejeztével kérjük, kattintson a “Kijelentkezés” gombra, így a rendszer kilép a felhasználói fiókjából.

 

Akcióink, törzsvásárlói kedvezményeink

Törzsvásárlói rendszerünk

1 VS PESO= 1 FT

Megújult törzsvásárlói rendszerünknek köszönhetően Ön minden vásárlása után visszatérítést kap a felhasználói fiókjában található virtuális pénztárcájába. A jóváírás a virtuális pénztárcába VS peso-ban történik. Ezeket a VS peso-kat a legközelebbi megrendelésénél már fel is tudja használni.

Hogyan működik a Törzsvásárlói rendszer a webáruházunkban?

Rendszerünk nyilvántartja a regisztrált vásárlóink elmúlt 3 évben történt vásárlásainak összértékeit és ennek megfelelően különböző mértékű visszatérítést juttat virtuális pénztárcájába az alábbiak alapján.

  • 50 000 Ft-ot meg nem haladó összvásárlás esetén 1%-os visszatérítés
  • 50 000 Ft-ot meghaladó összvásárlás esetén 3%-os visszatérítés
  • 100 000 Ft-ot meghaladó összvásárlás esetén 4%-os visszatérítés
  • 150 000 Ft-ot meghaladó összvásárlás esetén 5%-os visszatérítés

A visszatérítések automatikusan a virtuális pénztárcába érkeznek VS peso-ban a teljesített (kiszállított, kifizetett) rendelések után. VS peso csak a megrendelt termékek értéke után jár, a szállítási költség értéke után nem. 1 VS peso napi árfolyama megegyezik 1 Ft vásárlóértékével. A mindenkori számla végösszegének maximum 10%-át lehet VS pesóval kiegyenlíteni. A virtuális pénztárcában felhasználható összegről a felhasználói fiókjában tájékozódhat! A vásárlás után járó VS pesok a teljesített (kiszállított, kifizetett) vásárlások után járnak. Az Ön virtuális kasszájába akkor kerülnek be a VS peso-k, amikor rendszerünk az adott rendelést teljesítettnek értékeli (ez néhány napot is igénybe vehet). Amennyiben Ön 18 hónapnál hosszabb ideig nem vásárol a webáruházban, regisztrációja törlődik, az addig összegyűjtött kedvezményei és VS peso-i elvesznek. A Vitamin Station fenntartja a jogot a VS peso árfolyamának változtatására.

Első vásárlói 10%-os visszatérítés

Újonnan beregisztrált vásárlóinkat megajándékozzuk az első megrendelésük értékének 10%-ával, mely összeget jóváírjuk a virtuális pénztárcájukba. A jóváírás a virtuális pénztárcába VS peso-ban történik. 1 VS peso napi árfolyama megegyezik 1 Ft vásárlóértékével. Ezt a jóváírást a következő vásárlásánál fel lehet használni a számla végösszegének a 10% -áig. Amennyiben ez nem kerül felhasználásra, lehetősége nyílik a következő alkalmakkal is felhasználni. A vásárlás után járó VS peso-k a teljesített (kiszállított, kifizetett) vásárlások után járnak. Az Ön virtuális kasszájába akkor kerülnek be a VS peso-k, amikor rendszerünk az adott rendelést teljesítettnek értékeli. Miután kifizette és átvette rendelését felhasználói fiókjában tájékozódhat VS peso-inak változásáról. Egy névre és egy postacímre csak 1 regisztrációt tudunk elfogadni!

 

50%-os áron vásárolt termékekkel kapcsolatos tudnivalók:

Figyelem! Tájékoztatjuk kedves vásárlóinkat, hogy 50%-os termékakcióink más kedvezményekkel nem vonhatók össze! Az 50%-os akciós termékek vásárlása után, nem jár a 25 000 Ft felett járó aktuális ajándék termék. Amennyiben rendelésében az egyéb, nem 50%-os áron rendelt termékek értéke eléri a 25 000 Ft-ot, abban az esetben természetesen jár az aktuális ajándék termék. Az 50%-os termékekre maximum megvásárolható mennyiség vonatkozik, melyről az adott termék leírásánál tájékozódhat! Az ingyenes szállítás eléréséhez az 50%-os áron vásárolt terméken kívül kell, hogy a rendelés értéke meghaladja a 15 000 Ft-ot. Amennyiben a kosarában *-gal megjelölt termék található, az azt jelenti, hogy az adott termék más kedvezményekkel nem vonható össze!

Egyéb akciós termékekkel kapcsolatos tudnivalók:

Az akciós termékeink megvásárlása esetén, ezen termékekre is számolunk törzsvásárlói (1-3-4-5%), illetve első vásárlói (10%) visszatérítéseket. Vagyis akciós termékek vásárlása után is jár VS peso! 15 000 Ft –os számla végösszeget meghaladó vásárlás esetén a postaköltség átvállalása abban az esetben is jár, ha a rendelt termékek között akciós áruk is szerepelnek. (Kivéve 50%-os áron vásárolt termékek, mely esetben az 50%-os termékáron felül kell, hogy a rendelés meghaladja a 15 000 Ft-ot.) 25 000 Ft –os számla végösszeget meghaladó vásárlás esetén jutalom termék abban az esetben is jár, ha a rendelt termékek között akciós áruk is szerepelnek. (Kivéve 50%-os áron vásárolt termékek mely esetben az 50%-os termékáron felül kell, hogy a rendelés meghaladja a 25 000 Ft-ot.)

 

 

Pontgyűjtő akció a Vitamin Station kupakokkal!

 A pontgyűjtő akcióban a webáruházunkon keresztül rendelt termékek nem vesznek részt! Akciós pontok kizárólag a patikákban, bioboltokban, gyógynövény nagykereskedésekben, és az irodánkban személyesen vásárolt termékek kupakjain található!

 

Távszerződés

A Megrendelés elküldésével és annak a Vitamin Station Kft. által történő visszaigazolásával a 45/2014.(II.26.) Kormány rendelete alapján távollévők közötti szerződés jön létre a Vitamin Station Magyarország Kft., 2131 Göd, kincsem u. 2..; (adószám: 12279113-213; cégjegyzékszám:13-09-085630; Telefon: 06 27-532-875; Rendeléssel kapcsolatos kérdések: 06 27-532-876) mint Szállító, valamint a Megrendelő, mint Vevő között az alábbi alpontok szerinti feltételekkel.

A honlap használatának segítségével létrejövő szerződések nyelve a magyar, az ily módon kötött szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, és azokat a Szállító nem iktatja. A Szállító számlázó rendszeréből az érvényes megrendelések utólag visszakereshetők. Magatartási kódexet a Vitamin Station Kft. külön nem adott ki. A szerződés tárgya a Vitamin Station Kft. internetes áruházában található valamennyi árucikk. Az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon tudhatja meg a Vevő. A Szállító, amennyiben a Vevő nem „személyes átvételt” jelölt meg a megrendelés során köteles postai/futárszolgálati kiszállítás útján a Vevő által kiválasztott termékeket a Vevő által megjelölt szállítási címre eljuttatni.

Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból (pl. készlethiány) akadályba ütközik, úgy a Szállító köteles haladéktalanul e-mail, telefon, vagy telefax útján felvenni a kapcsolatot Vevővel a továbbiak egyeztetése érdekében. Vevő köteles az általa feladott megrendelés során megjelölt és a Szállító által a megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, a Szállító által küldött emailes visszaigazoláson feltüntetett vételárat - mely a termékek csomagolási és szállítási költségeit is tartalmazza - készpénzben a kézbesítő részére kifizetni. Amennyiben a Vevő ettől eltérő fizetési módot választott (pl. bankkártyás, banki utalásos, paypal-os), úgy a választott módon köteles a vételárat kifizetni, még a termék átvétele előtt. Magatartási kódexet a Vitamin Station Kft. külön nem adott ki.

A Vitamin Station Kft. fenntartja jogát, hogy üzletszabályzatát bármikor megváltoztassa. A változtatás a közzététellel hatályos. A Vitamin Station Kft. a rendelés teljesítését saját belátása szerint külön indoklás nélkül, bármikor megtagadhatja. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a jelen Szerződés megsértése miatt törölt regisztráció esetén, ugyanazon Felhasználó újabb regisztrációja esetén a szerződéskötéstől elzárkózzon.

A jelen Szerződés megszűnése

A Vásárló bármikor kérheti a regisztrációja törlését az ügyfélszolgálat elérhetőségein, illetve a törlés postai levélben is kezdeményezhető. A regisztráció bármely okból történő törlése esetén a jelen Szerződés automatikusan és azonnali hatállyal megszűnik. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy Szolgáltatás egészét bármikor, előzetes figyelmeztetés nélkülmegszüntesse, amely esetben a jelen Szerződés automatikusan megszűnik.

Jogvita

Az esetleges jogviták elbírálására Felek (hatáskörtől függően) a Pesti Központi Kerületi Bíróság, illetve a Fővárosi Bíróság illetékességét kötik ki. Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. számú Kormány rendelet szabályai az irányadóak.

Békéltető testület

A Szolgáltatóval szemben felmerülő vitás ügyek (fogyasztói jogvita) egyszerű, gyors, bíróságon kívüli rendezése céljából békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület: Pest Megyei Békéltető Testület Cím: 1119, Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240., Telefon: 06-1-269-0703

Vásárlástól való elállás

A Kormány 45/2014. (II.26) Korm. rendelete alapján a Vevő az áru átvételét követő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Az elállási jog minden termékre vonatkozik, ami eredeti, bontatlan, sérülésmentes csomagolásban érkezik vissza a Vitamin Station Kft-hez. A Vevő nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a megrendelt termék olyan zárt csomagolású fogyasztási cikk, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból a felbontás után nem küldhető vissza (pl. kozmetikum, élelmiszer), és a termék csomagolását felbontotta, és/vagy használatát már megkezdte. Elállásra vonatkozó igényét a Vevő köteles e-mailben, a rendeles@vitaminstation.hu e-mail címen, vagy telefonon a 06-27/532-875 számon, vagy postai levélben (Vitamin Station Kft. 2131 Göd, Kincsem u. 2. címen) jelezni.

A Vevő az alábbi elállási nyilatkozat-minta postai úton vagy emailben történő elküldésével is jelezheti elállási szándékát, az átvételt követő 14 napon belül.

Elállási nyilatkozat-minta

Alulírott,

A megrendelő/vásárló neve:

A megrendelő Vásárló címe:

A megrendelő Vásárló e-mail címe:

kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében.

Rendelési azonosító:

A termék/ek pontos megnevezése:

A termék/ek átvételének időpontja:

A Szállító neve: Vitamin Station Kft.

A Szállító címe: 2131 Göd, Kincsem u. 2.

A Szállító telefonszáma: 06-27-532-875

A Szállító email címe: ugyfelszolgalat@vitaminstation.hu

Fizetés módja (aláhúzandó): készpénz, bankkártya, banki átutalás, pay-pal.

A bankszámla szám, ahová a visszautalást kérem:

Dátum:

Aláírás*

*kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén

Vásárlástól való elállás esetén a Vitamin Station Kft. köteles a vevő által kifizetett összeget (a termék vagy termékek árát, illetve a postázási költséget max. 990 Ft értékben) haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 14 napon belül visszatéríteni. A termékek visszajuttatásának költségét, a vevőnek kell viselnie. A vevő köteles az elállás bejelentésétől számított 14 napon belül visszajuttatni a terméket a Vitamin Station Kft. részére az alábbi címre: 2131 Göd, Kincsem u. 2. A Vitamin Station Kft. nem köteles a vásárló részére megtéríteni azon többletköltséget, amely a webáruházban felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási/fizetési módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. A Szállító jogosult a Vevő által kifizetett összeg (termékek ára+max. 990 Ft szállítási díj) visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vásárló nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte. A Szállító a visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazza, kivéve, ha a Vevő más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten hozzájárul. Az e fizetési mód alkalmazásával a Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli. A vásárlástól való elállás határideje a termék átvételétől számított 14 nap elteltével jár le. A vevő kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Megrendelés lemondása

A rendelést követő 24 órában a Vevőnek lehetősége van lemondani a megrendelt termékeket. Kérjük, lemondási szándékát emailben: a rendeles@vitaminstation.hu címen vagy telefonon a 06/27-532-875 számon jelezze! Ebben az esetben a vevőt semmilyen költségviselés nem terheli.

Ügyfélszolgálatunk nyitva tartása: H-P: 08.00-16.00.

Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás

Hibás teljesítés esetén a Vitamin Station Kft. a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján illetve a rendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkekre (10 000 Ft feletti értékű termékekre) a kötelező (minimum) 1 év jótállást vállal.

A Vitamin Station webáruházában az alábbi tartós fogyasztási cikkek vásárolhatók, a megjelölt garanciális idővel.

  • Mobil vízdesztilláló készülék I. (1 év garanciával)
  • Mobil vízdesztilláló készülék II. (2 év garanciával)
  • Zapper bioelektronikai készülék (2 év garanciával)
  • Zapper GKS kolloid ezüst generátor (2 év garanciával)
  • Befőző gép időzítővel és időzítő nélkül (2 év garanciával)

A termékekre vonatkozó jótállási feltételek és a jótállási jegy a termékek csomagolásában találhatók.

Kellékszavatosság, jótállási feltételek

A megrendelt termékekre a Szállító a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint kellékszavatosságot vállal. A Szállító a jótállási kötelezettsége alól mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Hibás teljesítés esetén a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn belül a Vásárló a kifogásáról a hiba felfedezését követő lehető legrövidebb időn belül, de legfeljebb 2 hónapon belül köteles tájékoztatni a Szállítót, lehetőleg írásban a rendeles@vitaminstation.hu címen. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a Vevő kellékszavatossági igényének érvényesítésére a hiba közlésén túl a Szállító részére, nincs egyéb feltétele, mint hogy a Vevő igazolja, hogy a terméket a Vitamin Station Kft.-től vásárolta. A teljesítést követő hat hónapon túl a Vevő köteles bizonyítani, hogy a Vevő által felismert hiba, már a teljesítés időpontjában megvolt. A Szállító a terméket a Vevő választása szerint elsősorban kijavítja vagy kicseréli, kivéve ha, ezek közül a Vevő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szállító számára a Vevő más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy kicserélést a Vevő nem kérte vagy nem kérhette úgy a Vevő igényelhet arányos árengedményt, vagy legvégső esetben a Vevő a vásárlástól elállhat. Jelentéktelen hiba esetén elállásnak helye nincs. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Hibás teljesítés esetén a szavatossági jogok és a jótállás érvényesítésével kapcsolatos költségek (pl. kicserélés vagy elállás esetén a visszaküldés postaköltsége) a Szállítót terhelik.

Termékszavatosság

Ingó dolog (termék) hibája esetén a Vásárló eldöntheti, hogy a korábban ismertetett Kellékszavatossági jogot vagy a Termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként a Vevő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék abban az esetben tekinthető hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét a Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével a Vásárló e jogosultságát elveszti. Termékszavatossági igényét a Vevő kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vevőnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti. Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. számú Kormány rendelet szabályai az irányadóak.

Szavatossági idő a vitaminokra és táplálék-kiegészítőkre, élelmiszerekre, kozmetikumokra

A Vitamin Station webáruházában megvásárolható vitaminok, táplálék-kiegészítők, élelmiszerek, kozmetikumok, egészségügyi gyorstesztek szavatossági ideje a kiküldött termékek csomagolásán találhatók. A közeli lejáratos termékek szavatossági idejét a honlapon az adott termék leírásánál jól látható helyre feltüntetjük. A Vevő a közeli lejáratos termékek megvásárlásával tudomásul veszi, azok közeli lejáratának tényét.

100% MEGELÉGEDETTSÉGI GARANCIA az étrend-kiegészítőkre

A Vitamin Station termékei minőségére 100%-os garanciát vállal!

Amennyiben étrend-kiegészítőnkkel kapcsolatban valamilyen minőségi kifogása akad, a termék visszaküldésével a Vitamin Station Kft. a teljes vételárat visszatéríti. Az étrend-kiegészítő visszajuttatási költségét a Vevő fizeti.

Adatvédelmi tájékoztató

Webáruházunk tiszteletben tartja és megóvja az Ön személyes adatait. Az Ön által megadott személyes adatokat bizalmasan kezeljük, azokat kizárólag csak a webáruház rendelési céljaira használjuk fel. A megadott e-mail címet az Ön hozzájárulása nélkül nem használjuk fel akciós hírlevelünkhöz. Amennyiben rendszeresen információkat szeretne kapni aktuális akciós ajánlatainkról és újdonságainkról, kérjük, iratkozzon fel hírlevelünkre. A webáruház oldalai regisztráció, vagyis bármilyen személyes adat megadása nélkül is böngészhetők. Csak a megrendelés során kérünk minden olyan adatot – név, cím, telefonszám – amely szükséges az Ön számlájának megfelelő kiállításához, valamint a megrendelt árucikk pontos kiszállításához.

Részletek itt!

 

Ügyfélszolgálat, panaszkezelés

A Vitamin Station Kft. törekszik a vásárlói igényeinek maradéktalan kiszolgálására. Amennyiben mégis panasz merülne fel, kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunknak, munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére.

Ügyfélszolgálatunk és Vitamin Szaküzletünk nyitva tartása H-P: 08.00-16.00.

Címünk: 2131 Göd, Kincsem u. 2.

Email: ugyfelszolgalat@vitaminstation.hu

Telefon: 0627-532-875

Fax: 0627-532-876

 

A Szolgáltató bármikor jogosult a Szerződés és az ÁSZF egyoldalú módosítására. A módosítás a honlapon való közzététellel hatályos. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a Szolgáltatás bármely tartalmi elemét bármikor előzetes figyelmeztetés nélkül módosítsa vagy megszüntesse, azok megjelenését, tartalmát, működését megváltoztassa.

Egészségügyi nyilatkozat

Minden olyan információ, amit a www.vitaminstation.hu oldal ideértve a szövegeket, grafikákat és képanyagokat, illetve minden egyéb anyagot, melyet az oldal tartalmaz, az általános információ gyarapítása céljából szolgának, nem pedig az orvosi kezelések és tanácsok helyettesítésére. Orvosi javaslat az a diagnózis, és/vagy speciális gyógyszer-felhasználási körülmény, amely az egyén állapotával áll kapcsolatban. Ezen az oldalon semmilyen formában nem adunk orvosi tanácsot, nem testesítünk meg orvos-beteg kapcsolatot. Javasoljuk, mindig egyeztessen orvosával, ha állapotával kapcsolatban bármilyen kérdése vagy gyanúja merülne fel. Ugyancsak javasoljuk egyeztetni orvosával az itt leírtak Ön általi értelmezését, mielőtt bárminemű új kezelésben részesülne. Soha ne hagyja figyelmen kívül vagy kerülje meg az orvosi tanácsot, az okból, hogy bármilyen információt olvasott ezen az oldalon.

A Vitamin Station étrend-kiegészítőinek fogyasztása során kedvező élettani hatásokat tapasztalhatunk. Ezen termékek azonban nem gyógyszerek, nem szándékoznak betegségeket gyógyítani, vagy kezelni! Termékeink olyan étrend-kiegészítők, melyek nem helyettesítik a változatos, és kiegyensúlyozott táplálkozást! A honlapunkon található információk tájékoztató jellegűek, betegségével forduljon szakorvoshoz!

 

Jelen Üzletszabályzat visszavonásig érvényes és hatályon kívül helyezi a 2017. július 17-én érvénybe lépett és 2019. április 1-én módosított üzletszabályzatot.

Göd, 2019. augusztus 12.