Tájékoztatjuk, hogy a honlap ún. cookie-kat használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások ezek nélkül nem lennének elérhetőek. A honlap további használatával hozzájárulását adja a cookie-k tárolásához és felhasználásához. - Adatvédelmi nyilatkozat - Rendben
Billenő Navigáció
Kosaram

Szállítás

Szállítási költségek

13 000 Ft alatti rendelés esetén a szállítási költség (utánvéttel, bankkártyával, banki utalással, PayPal-lal történő fizetés esetén) csak 890 Ft.

13 000 Ft feletti rendelés esetén, Magyarország területén belül a postaköltséget a Vitamin Station Kft. átvállalja.

16 000 Ft feletti rendelés esetén egy aktuális ajándékterméket csomagolunk rendelése mellé. (A 16 000 Ft feletti rendelés a számla végösszegére értendő, ezért rendeléskor kérjük, kalkulálják bele az esetleges törzsvásárlói kedvezményeket is!)

 

Szállítási információk

A megrendelt termékeket a GLS futárszolgálat kézbesíti Magyarország területén. Általános teljesítési határidő a megrendeléstől számított 3 munkanapon belül történik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-tól 17 óráig. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. A futárszolgálat a kézbesítés napján SMS értesítést küld a csomag érkezéséről. Az általános teljesítési határidő akciós időszakokban (pl. ingyenes szállítási nap) a felgyűlt rendelések miatt hosszabb lehet.

 

Kérje csomagját GLS pontokra!

Megrendelését már az ország 500 GLS csomagpontja egyikén is átveheti. A rendelés leadása során válassza ki, az Önnek megfelelő átvételi helyet! A csomagpontok előnye, hogy az Önnek legkényelmesebb időpontban veheti át a csomagját.

 

Külföldi szállítás

Amennyiben külföldre szeretne kiszállítást kérni, kérjük, a rendelés előtt vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal! Külföldi szállításra kizárólag postai úton, előre utalással történő fizetés esetén van lehetőség. A külföldre kézbesített csomagok postaköltségének pontos összegéről ügyfélszolgálatunk ad tájékoztatást.

 

Mi a teendő, ha sérülten érkezett a csomag?

Kérjük, amennyiben a csomagja sérült állapotban érkezik meg, jelezze a futárnak és vegyenek fel róla jegyzőkönyvet. Ezt követően 24 órán belül jelezze az ügyfélszolgálatunknak, mert csak így tudjuk orvosolni a problémát a GLS-sel.

 

első vásárlás 10% visszatérítés