Szállítás
Szállítási költségek
- 15 000 Ft alatti rendelés esetén a szállítási költség minden szállítási módnál egységesen 1290 Ft. Csomagolási költséget nem számítunk fel.
- 15 000 Ft feletti rendelés esetén, Magyarország területén belül a szállítási költséget a Vitamin Station Magyarország Kft. átvállalja.
- 25 000 Ft feletti rendelés esetén egy db ajándék terméket küldünk! Az aktuális ajándék termékről a kosár oldalon adunk tájékoztatást.
Magyarországi szállítás
- A megrendelt termékeket a GLS futárszolgálat kézbesíti Magyarország területén az alábbi módokon:
GLS házhozszállítás
- A csomagok kézbesítése munkanapokon 8-tól 17 óráig történik a rendeléskor megadott szállítási címre. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. A futárszolgálat a kézbesítés napján e-mail vagy SMS értesítést küld a csomag érkezéséről. Utánvétes fizetési mód esetén a csomag ellenértékét a futárnál készpénzben és bankkártyával is lehet rendezni.
GLS CsomagPontra történő kézbesítés
- A csomagot a GLS futárszolgálat a rendelés leadása során kiválasztott GLS CsomagPontra szállítja. Amint a csomag a CsomagPontra érkezik, a futárszolgálat e-mail vagy SMS értesítést küld. A csomagot az adott CsomagPont nyitvatartási idejében lehet átvenni, általában a kiszállítást követő 5 munkanapon belül. A tárolási idő egyes csomagpontok esetében eltérhet. A csomag ellenértékét a csomagponton elérhető fizetési módokon lehet rendezni.
GLS CsomagAutomatába történő kézbesítés
- A csomagot a GLS futárszolgálat a rendelés leadása során kiválasztott GLS CsomagAutomatába szállítja. Amint a csomag a CsomagAutomatába érkezik, a futárszolgálat e-mail vagy SMS értesítést küld. A tároló rekesz nyitásához szükséges egyedi kódot a futárszolgálat SMS üzenetben küldi.
- Utánvéttel leadott rendelések a GLS CsomagAutomatából csak bankkártyával történő fizetéssel egyenlíthetők ki.
Általános szállítási határidő
- A csomagok házhozszállítása vagy csomagontra ill. csomagautomatába történő kézbesítése a megrendeléstől számított 3-5 munkanapon belül történik. Az általános szállítási határidő akciós időszakokban (pl. ingyenes szállítási nap), vagy a karácsonyi ünnepi időszakban a felgyűlt rendelések miatt hosszabb lehet.
Mi a teendő, ha sérülten érkezett a csomag?
- Kérjük, amennyiben a csomag sérült állapotban érkezik meg, jelezd a futárnak, hogy vegyen fel róla jegyzőkönyvet. Ezt követően 24 órán belül jelezd az ügyfélszolgálatunknak, mert csak így tudjuk orvosolni a problémát a GLS-sel.
Külföldi szállítás
- Amennyiben külföldre szeretnél kiszállítást kérni, kérjük, a rendelés leadása előtt vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal Tel: 06 (30) 871-9080
Külföldi szállításra kizárólag postai úton, előre utalással történő fizetés esetén van lehetőség. A külföldre kézbesített csomagok szállítási költsége függ a célországtól és a csomag súlyától. A pontos összegről ügyfélszolgálatunk ad tájékoztatást.