Szállítás
Szállítási költségek
- 15 000 Ft alatti rendelés esetén a szállítási költség csak 890 Ft. Csomagolási költséget nem számítunk fel.
- 15 000 Ft feletti rendelés esetén, Magyarország területén belül a szállítási költséget a Vitamin Station Kft. átvállalja.
- 25 000 Ft feletti rendelés esetén egy db ajándék terméket küldünk! Az aktuális ajándék termékről a kosár oldalon adunk tájékoztatást. (A 25 000 Ft feletti rendelés a számla végösszegére értendő, ezért rendeléskor kérjük, kalkulálják bele az esetleges törzsvásárlói kedvezményeket is!)
Akcióink nem vonhatóak össze ezért kérjük, olvasd el az akciókról szóló tájékoztatót is.
Magyarországi szállítás
A megrendelt termékeket a GLS futárszolgálat kézbesíti Magyarország területén két módon: házhozszállítással vagy GLS csomagpontra történő kézbesítéssel
GLS házhozszállítás
A csomagok kézbesítése munkanapokon 8-tól 17 óráig történik a rendeléskor megadott szállítási címre. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. A futárszolgálat a kézbesítés napján SMS értesítést küld a csomag érkezéséről. A csomag ellenértékét a futárnál készpénzben és bankkártyával is lehet rendezni, emiatt a csomag átvételekor jelen kell lenni egy nagykorú személynek. Ha a kézbesítés időpontjában nem tartózkodsz otthon, a futár felhív a megadott telefonszámon, és még egy alkalommal megkísérli átadni a csomagot.
GLS csomagpontra történő kézbesítés
A rendelés leadása során válaszd ki, a számodra megfelelő átvételi helyet! A futárszolgálat a kézbesítés napján SMS értesítést küld a csomag érkezéséről. A csomagot a csomagpont nyitvatartási idejében lehet átvenni, általában a kiszállítást követő 5 munkanapon belül. A tárolási idő egyes csomagpontok esetében eltérhet. A csomag ellenértékét a csomagponton elérhető fizetési módokon lehet rendezni. A csomagpontok előnye, hogy a Neked legkényelmesebb időpontban veheted át a csomagod.
Általános szállítási határidő
A csomagok házhozszállítása vagy csomagpontra történő kézbesítése a megrendeléstől számított 3-5 munkanapon belül történik. Az általános szállítási határidő akciós időszakokban (pl. ingyenes szállítási nap) a felgyűlt rendelések miatt hosszabb lehet.
Mi a teendő, ha sérülten érkezett a csomag?
Kérjük, amennyiben a csomag sérült állapotban érkezik meg, jelezd a futárnak, hogy vegyen fel róla jegyzőkönyvet. Ezt követően 24 órán belül jelezd az ügyfélszolgálatunknak, mert csak így tudjuk orvosolni a problémát a GLS-sel.
Külföldi szállítás
Amennyiben külföldre szeretnél kiszállítást kérni, kérjük, a rendelés előtt vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal! Külföldi szállításra kizárólag postai úton, előre utalással történő fizetés esetén van lehetőség. A külföldre kézbesített csomagok szállítási költsége függ a célországtól és a csomag súlyától. A pontos összegről ügyfélszolgálatunk ad tájékoztatást.