Tájékoztatjuk, hogy a honlap ún. cookie-kat használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások ezek nélkül nem lennének elérhetőek. A honlap további használatával hozzájárulását adja a cookie-k tárolásához és felhasználásához. - Adatvédelmi nyilatkozat - Rendben
Billenő Navigáció
Kosaram

Szállítás

Szállítási költségek

  • 15 000 Ft alatti rendelés esetén a szállítási költség csak 890 Ft. Csomagolási költséget nem számítunk fel.
  • 15 000 Ft feletti rendelés esetén, Magyarország területén belül a szállítási költséget a Vitamin Station Kft. átvállalja.
  • 20 000 Ft feletti rendelés esetén egy db ajándék terméket küldünk! Az aktuális ajándék termékről a kosár oldalon adunk tájékoztatást. (A 20 000 Ft feletti rendelés a számla végösszegére értendő, ezért rendeléskor kérjük, kalkulálják bele az esetleges törzsvásárlói kedvezményeket is!)

 Akcióink nem vonhatóak össze ezért kérjük, olvassa el az akciókról szóló tájékoztatót is.

Személyes átvétel

Díja 0 Ft. Személyes átvételre kizárólag előre fizetett csomagok esetén a Kincsem Fitocentrumban (Göd, Kincsem u. 2. - A Penny Marketnél az üzletsoron), nyitvatartási időben van lehetőség.

Nyitva tartás: H: 8:30-16:00

K-P: 8:30-17:00

Szo: 8:00-12:00

Az elkészített csomagot 7 napig tároljuk. A tárolás ideje alatt egy alkalommal kérheti csomagjának tárolását további 7 nappal meghosszabbítani. Amennyiben ez idő alatt sem vette át csomagját, a tárolási idő lejártát követően rendelését töröljük, a pénzt 30 napon belül visszafizetjük.

Magyarországi szállítás

A megrendelt termékeket a GLS futárszolgálat kézbesíti Magyarország területén két módon: házhozszállítással vagy GLS csomagpontra történő kézbesítéssel

GLS házhozszállítás

A csomagok kézbesítése munkanapokon 8-tól 17 óráig történik a rendeléskor megadott szállítási címre. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. A futárszolgálat a kézbesítés napján SMS értesítést küld a csomag érkezéséről. A csomag ellenértékét a futárnál készpénzben és bankkártyával is lehet rendezni, emiatt a csomag átvételekor jelen kell lenni egy nagykorú személynek. Ha a kézbesítés időpontjában nem tartózkodik otthon, a futár felhívja Önt a megadott telefonszámon, és még egy alkalommal megkísérli átadni a csomagot.

GLS csomagpontra történő kézbesítés

A rendelés leadása során válassza ki, az Önnek megfelelő átvételi helyet! A futárszolgálat a kézbesítés napján SMS értesítést küld a csomag érkezéséről. A csomagot a csomagpont nyitvatartási idejében lehet átvenni, általában a kiszállítást követő 5 munkanapon belül. A tárolási idő egyes csomagpontok esetében eltérhet. A csomag ellenértékét a csomagponton elérhető fizetési módokon lehet rendezni. A csomagpontok előnye, hogy az Önnek legkényelmesebb időpontban veheti át a csomagját. 

Általános szállítási határidő

A csomagok házhozszállítása vagy csomagpontra történő kézbesítése a megrendeléstől számított 3-5 munkanapon belül történik. Az általános szállítási határidő akciós időszakokban (pl. ingyenes szállítási nap) a felgyűlt rendelések miatt hosszabb lehet.

Mi a teendő, ha sérülten érkezett a csomag?

Kérjük, amennyiben a csomagja sérült állapotban érkezik meg, jelezze a futárnak és vegyenek fel róla jegyzőkönyvet. Ezt követően 24 órán belül jelezze az ügyfélszolgálatunknak, mert csak így tudjuk orvosolni a problémát a GLS-sel.

Külföldi szállítás

Amennyiben külföldre szeretne kiszállítást kérni, kérjük, a rendelés előtt vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal! Külföldi szállításra kizárólag postai úton, előre utalással történő fizetés esetén van lehetőség. A külföldre kézbesített csomagok szállítási költsége függ a célországtól és a csomag súlyától. A pontos összegről ügyfélszolgálatunk ad tájékoztatást.

 

első vásárlás 10% visszatérítés