Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Szállítás

Szállítás

Szállítási költségek

  • 15 000 Ft alatti rendelés esetén a szállítási költség minden szállítási módnál egységesen 1290 Ft. Csomagolási költséget nem számítunk fel.
  • 15 000 Ft feletti rendelés esetén, Magyarország területén belül a szállítási költséget a Vitamin Station Magyarország Kft. átvállalja.
  • 25 000 Ft feletti rendelés esetén egy db ajándék terméket küldünk! Az aktuális ajándék termékről a kosár oldalon adunk tájékoztatást.

Magyarországi szállítás

  • A megrendelt termékeket a GLS futárszolgálat kézbesíti Magyarország területén az alábbi módokon:

GLS házhozszállítás

  • A csomagok kézbesítése munkanapokon 8-tól 17 óráig történik a rendeléskor megadott szállítási címre. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. A futárszolgálat a kézbesítés napján e-mail vagy SMS értesítést küld a csomag érkezéséről. Utánvétes fizetési mód esetén a csomag ellenértékét a futárnál készpénzben és bankkártyával is lehet rendezni.

GLS CsomagPontra történő kézbesítés

  • A csomagot a GLS futárszolgálat a rendelés leadása során kiválasztott GLS CsomagPontra szállítja. Amint a csomag a CsomagPontra érkezik, a futárszolgálat e-mail vagy SMS értesítést küld. A csomagot az adott CsomagPont nyitvatartási idejében lehet átvenni, általában a kiszállítást követő 5 munkanapon belül. A tárolási idő egyes csomagpontok esetében eltérhet. A csomag ellenértékét a csomagponton elérhető fizetési módokon lehet rendezni.

GLS CsomagAutomatába történő kézbesítés

  • A csomagot a GLS futárszolgálat a rendelés leadása során kiválasztott GLS CsomagAutomatába szállítja. Amint a csomag a CsomagAutomatába érkezik, a futárszolgálat e-mail vagy SMS értesítést küld. A tároló rekesz nyitásához szükséges egyedi kódot a futárszolgálat SMS üzenetben küldi.
  • Utánvéttel leadott rendelések a GLS CsomagAutomatából csak bankkártyával történő fizetéssel egyenlíthetők ki.

Általános szállítási határidő

  • A csomagok házhozszállítása vagy csomagontra ill. csomagautomatába történő kézbesítése a megrendeléstől számított 3-5 munkanapon belül történik. Az általános szállítási határidő akciós időszakokban (pl. ingyenes szállítási nap), vagy a karácsonyi ünnepi időszakban a felgyűlt rendelések miatt hosszabb lehet.

Mi a teendő, ha sérülten érkezett a csomag?

  • Kérjük, amennyiben a csomag sérült állapotban érkezik meg, jelezd a futárnak, hogy vegyen fel róla jegyzőkönyvet. Ezt követően 24 órán belül jelezd az ügyfélszolgálatunknak, mert csak így tudjuk orvosolni a problémát a GLS-sel.

Külföldi szállítás

  • Amennyiben külföldre szeretnél kiszállítást kérni, kérjük, a rendelés leadása előtt vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal Tel: 06 (30) 871-9080
    Külföldi szállításra kizárólag postai úton, előre utalással történő fizetés esetén van lehetőség. A külföldre kézbesített csomagok szállítási költsége függ a célországtól és a csomag súlyától. A pontos összegről ügyfélszolgálatunk ad tájékoztatást.

 

Keresés