prosztata állapotfelmérő kalkulátor
pajzsmirigy állapotfelmérő kalkulátor
50%-os AKCIÓKRÓL értesítést kérek!
Bankkártyás fizetés
Bankkártyás fizetési szolgáltató: CIB Bank Zrt.
Bankkártyás fizetési szolgáltató: CIB Bank Zrt.
Elfogadott kártyák
Elfogadott kártyák
PayPal-os fizetés
PayPal-os fizetés
Üzletszabályzat

 

Üzletszabályzat- Általános szerződési és felhasználási feltételek

A jelen felhasználási feltételek a Vitamin Station Kft. által üzemeltetett, a www.vitaminstation.hu webáruház, honlap igénybevételének feltételeit tartalmazza.

 

Szolgáltató adatai:

Név: Vitamin Station Magyarország Kft.

Levelezési cím, telephely: 2131 Göd, Kincsem u. 2.

Székhely: 2045 Törökbálint, Bottyán János u. 13.

Tel.: 06/27-532-875

Fax: 06/27-532-876

email: ugyfelszolgalat@vitaminstation.hu

Cégjegyzékszám: 13-09-08-56-30

Cégbíróság: Pest megyei bíróság

Adószám: 12279113-2-13

Bankszámlaszám.: CIB Bank: 10700653-25877508-51100005

Tárhely szolgáltató: DENINET Kft. 1188. Budapest, Bercsényi u. 79/b.

Szerződés nyelve: magyar

Szállítási információk

A megrendelt termékeket a GLS futárszolgálat kézbesíti Magyarország területén. Általános teljesítési határidő a megrendeléstől számított 3 munkanapon belül történik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-tól 17 óráig. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. A futárszolgálat a kézbesítés napján SMS értesítést küld a csomag érkezéséről. Az általános teljesítési határidő akciós időszakokban (pl. ingyenes szállítási nap) a felgyűlt rendelések miatt hosszabb lehet.

Külföldi szállítás

Amennyiben külföldre szeretne kiszállítást kérni, kérjük, a rendelés előtt vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal! Külföldi szállításra kizárólag postai úton, előre utalással történő fizetés esetén van lehetőség. A külföldre kézbesített csomagok postaköltségének pontos összegéről ügyfélszolgálatunk ad tájékoztatást.

Szállítási költségek

13 000 Ft alatti rendelés esetén a szállítási költség csak 890 Ft.

13 000 Ft feletti rendelés esetén, Magyarország területén belül a postaköltséget a Vitamin Station Kft. átvállalja.

16 000 Ft feletti rendelés esetén egy C-1000 60 db C-vitamint adunk ajándékba! (A 16 000 Ft feletti rendelés a számla végösszegére értendő, ezért rendeléskor kérjük, kalkulálják bele az esetleges törzsvásárlói kedvezményeket is!

Akcióink nem vonhatóak össze ezért kérjük, olvassa el az akciókról szóló tájékoztót is.

 

Áfa, számla

A honlapunkon feltüntetett árak bruttó árak, forintban értendőek és 27% áfát tartalmaznak, kivételek az egészségügyi gyorstesztek és könyvek, melyek 5% áfát tartalmaznak. Csomagolási költséget nem számítunk fel. A számlát a kiküldött csomag tartalmazza.

Fizetési módok a webáruházban

A megrendelt termékeket a vásárlónak lehetősége van utánvéttel, banki átutalással, bankkárytás fizetéssel és PayPal-lal kifizetni. A rendelés során a fizetési mód kiválasztásánál tudja beállítani a kívánt fizetési módot. A fizetési mód kiválasztása után a rendszer automatikusan kiszámolja Önnek a szállítási költséget.

 

Fizetés utánvéttel

Amennyiben ezt a fizetési módot választja, a megrendelt termékek árát a futárnak kell kifizetnie készpénzben. Ha a kézbesítés időpontjában nem tartózkodik otthon, a futár felhívja Önt a megadott telefonszámon, és még egy alkalommal megkísérli átadni a csomagot.

Fizetés banki átutalással

Amennyiben ezt a fizetési módot választja, kérjük, hogy a banki utalás során a közlemény rovatban mindenképpen tüntesse fel telefonszámát és rendelési számát, hogy probléma esetén fel tudjuk venni Önnel a kapcsolatot!

Bankszámlaszámunk: CIB Bank: 10700653-25877508-51100005

A csomagot abban az esetben adjuk át a futárszolgálatnak, amikor az utalás pontos összege megérkezett a fenti bankszámlaszámra.

 

 

CIB
 

 

Bankkártyás fizetés a Vitamin Station Webáruházában

A Vitamin Station webáruháza a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg.

A Vitamin Station webáruháza a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a Vitamin Station webáruháza nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a Vitamin Station webáruháza oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást.

A vásárolt áru ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján. Kérjük, olvassa el az alábbi részletes tájékoztatónkat is!

Üdvözöljük a CIB Bank biztonságos, internetes fizetési megoldásával működő Vitamin Station webáruházban! Az alábbiakban röviden ismertetjük, hogy miképp intézheti biztonságos módon vásárlását.

Mire figyeljen a vásárláskor?

Olvassa el a Vitamin Station Webáruház ismertetőjét, a vásárlás kondícióit és a kiszállítás és a fizetés feltételeit! Tanulmányozza át a Vitamin Station Webáruház biztonsági feltételeit, hiszen ezzel garantálják az Ön adatainak biztonságát!

  • Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatos adatait!
  • Tartsa nyilván a fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adatait! (tranzakció azonosító, engedélyszám)
  • Biztosítsa, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá.
  • Használjon olyan böngészőt, amely támogatja az SSL titkosításhoz szükséges opciót! A biztonságról Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése.

Bankunk rendelkezik egy 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Banknak a 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

Elfogadott kártyák

A CIB Bank internetes fizetési rendszere a Mastercard/Maestro, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé.

Fizetés lépései

1. Ön a Vitamin Station Webáruház oldalán választja ki az árut melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni.

2. Ezt követően Ön átkerül a CIB Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie.

3. A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót.

4. A fizetést követően Ön visszatér a Vitamin Station Webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást. A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a CIB Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével. Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a Vitamin Station Webáruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül. Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

 

Kérdések és válaszok internetes kártyás fizetésről

Kártyaelfogadés

Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?

A VISA és az Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. A CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra.

Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?

Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.

Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni?

Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.

Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?

Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.

Fizetés folyamata

Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?

A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.

Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól?

Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (128 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Ön kap ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal. Mit jelent a foglalás? A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana.

Sikertelen fizetések és teendők

Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?

Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.

Kártya jellegű hiba

  • A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
  • A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
  • A kártyahasználat tiltott.
  • A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
  • A kártya lejárt.

Számla jellegű hiba

  • Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
  • A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.

Kapcsolati jellegű hiba

  • A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
  • A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.

Technikai jellegű hiba

  • Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
  • Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "back", "reload" illetve "refresh" segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.

Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?

A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?

A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.

Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?

Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.

Biztonság

Mit jelent a VeriSign és a 128 bites titkosítású SSL kommunikációs csatorna?

Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Bank-nak a 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?

Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 128-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.

Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?

A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.

Mit jelent a Verified by Visa?

A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Mit jelent a Mastercard SecureCode?

A Mastercard SecureCode rendszerben regisztrált Mastercard/Maestro kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestro kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Mastercard SecureCode rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Mit jelent a UCAF kód?

MasterCard/Maestro kártyák esetén az Ön kártyakibocsátó bankjától esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kapott ilyet, hagyja üresen a mezőt.

Pay Pal fizetés

Fizetés PayPal-lal

 

Webáruházunkban lehetősége van PayPal-lal kifizetni a megrendelését. Ehhez a rendelés leadása során válassza a PayPal-os fizetést. Miután elküldte a rendelését, a rendelést megköszönő oldalunkon kattintson a PayPal linkre, amellyel átirányítjuk Önt a PayPal oldalára, ahol lebonyolíthatja a fizetést.

Amennyiben a tranzakció valamilyen okból kifolyólag nem jött volna létre, Önnek lehetősége van a honlapon újra kezdeményezni a PayPal fizetést az alábbi módon:

  • Kérjük regisztrációs adataival lépjen be a vitaminstation.hu honlapra.
  • Az Ön felhasználói fiókjában a rendelések fül alatt új rendelésként megtalálja a kiegyenlítetlen rendelést
  • részletek fülre kattintva láthatja rendelését.
  • A rovat alján (az aktuális rendelésen belül) a - PayPal fizetés - gombra kattintva lehetősége van újra kezdeményezni a PayPal fizetést.

Természetesen ezen lehetőséget rendszerünk csak az új, általunk még nem feldolgozott rendelésekre biztosítja.

Kérjük PayPal fiókjában minden esetben ellenőrizze a tranzakció létrejöttét és ha ez megtörtént, ne kezdeményezze az újrafizetést! Elképzelhető, hogy rendszerünk még a tranzakció teljesülése után is biztosítja az újrafizetés lehetőségét, de ez csak abban az esetben fordul elő, ha munkatársaink még nem dolgozták fel az Ön rendelését.

 

Regisztráció

Ahhoz, hogy Ön érvényes megrendelést tudjon leadni, regisztráltatnia kell magát webáruházunkban. Ezt csak az első alkalommal kell elvégeznie. A regisztrációhoz kattintson a honlap jobb felső részében található Regisztráció gombra és adja meg a szükséges adatokat. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező. A regisztráció végén a regisztráló automatikusan belép a webáruházunkba, ahonnan rögtön lehetősége nyílik leadnia a rendelését. A regisztrációról rendszerünk automatikusan emailt küld a megadott email címre. A regisztrációját nem kell emailben megerősítenie. Egy névre és egy postacímre csak 1 regisztrációt tudunk elfogadni! Amennyiben a Szolgáltató tudomására jut, hogy a megadott adatok nem valósak, a Vásárló ezen adatok alapján nem elérhető, akkor a Szolgáltató jogosult a Vásárló hozzáférését korlátozni, vagy regisztrációját törölni.

Bejelentkezés a felhasználói fiókba

A regisztrációt követően a belépéshez már csak a felhasználónevét és jelszavát kell beírnia a megfelelő rovatokba. Ezután a Bejelentkezés gombra kattintva belép a webáruházba, és a rendszer fogadja megrendeléseit.

A vásárlás menete

A kosár használata Webáruházunkban a termékfotók mellett található „kosárba teszt” linkekre kattintva helyezheti kosárba a kiválasztott terméket. A kosárba teszt link alatt ki tudja választani a kívánt darabszámot is. A „kosár” ikonra kattintva ellenőrizheti a kosara tartalmát. A kosárból lehetősége van törölni is a termékeket.

A rendelés folyamata 4 egyszerű lépésben

A rendelés egyszerűbb átláthatósága érdekében 4 lépésre osztottuk a rendelés folyamatát. A rendelés során, a lap tetején láthatja, hogy éppen a rendelés mely fázisában van a vásárló. A rendelés akkor végleges, ha a 4. lépést is teljesítette a vásárló.

1. lépés: Helyezze a kosárba a megvásárolni kívánt termékeket!

Ha összeállította a kosarában a megrendelni kívánt termékeket, a kosár tartalma alatti felületen tudja kiválasztani a fizetési módot. A fizetési mód kiválasztása után a rendszer automatikusan kiszámolja önnek a szállítási költséget. A fizetési mód alatt láthatja a virtuális kasszájában lévő VS peso-k értékét. A „jelen vásárlás alapján felhasználható maximum” felirat után láthatja, hogy az adott vásárlásához maximum mennyi VS pesót használhat fel. A mindenkori számla végösszegének maximum 10%-át lehet VS pesóval kiegyenlíteni. A rendszer az adott rendelés értékének 10%-ánál magasabb összeget nem enged VS pesoval kiegyenlíteni. A rendszer automatikusan felajánlja önnek a felhasználható legmagasabb VS peso mennyiségét. A rendszer automatikusan módosítja a rendelés végösszegét a felhasznált VS pesók értéke szerint. 1 VS Peso= 1 Ft. A "kedvezmények" mezőben lehetősége van módosítani a felhasználni kívánt VS pesók értékét. Ha Ön úgy gondolja, tartalékolhatja VS peso-it egy későbbi vásárlásához is. Amennyiben áttekintette kosara tartalmát, nyomjon a lap alján a „tovább a pénztárba” gombra.

2. lépés: A vásárló adatainak beállítása, szállítási cím választása

Ezen a felületen láthatja a regisztrációkor megadott számlázási címet és szállítási címet. Ha új szállítási címet szeretne megadni, akkor kattintson az „Új szállítási cím rögzítése az Ön felhasználói fiókjában” gombra. A fiókjában megadhat új szállítási címet. Miután megadta az új címet, kattintson a mehet gombra, és térjen vissza a kosarához. Ha kitöltötte a szállítási adatokat és igény szerint a megjegyzés mezőt, kattintson a lap alján a „tovább” gombra.

3. lépés: Adatellenőrzés

Ezen a felületen ellenőrizheti rendelése adatait. Ha módosítani szeretné, lépjen vissza a rendelés folyamatában az 1. vagy a 2. lépéshez! A rendelés áttekintésekor feltüntetett végösszeg a „fizetendő" összeg minden költséget tartalmaz! Ha ellenőrizte a rendelése adatait, nyomjon a lap alján a „tovább” gombra. A tovább gomb megnyomásával elfogadja az üzletszabályzatot és tudomásul veszi, hogy megrendelése fizetési kötelezettséggel jár.

4. lépés: Rendelés elküldve

Rendelése akkor számít véglegesnek, ha a 4. lépésig eljutott és az alábbi szöveget látja: Rendelését köszönjük! Önnek néhány percen belül meg kell kapni megadott e-mail címére visszaigazolásunkat. Amennyiben ez nem történne meg, kérjük, értesítsen bennünket elérhetőségeink valamelyikén! Megrendeléséről a Vitamin Station az Ön által megadott email címre visszaigazolást küld 48 órán belül. Amennyiben a vásárlást követően nem érkezik meg a megadott email címre a vásárlást visszaigazoló email, kérjük, mindenképpen jelezze felénk, hogy orvosolni tudjuk az esetleges technikai problémát! A visszaigazoló emailben feltüntetett "fizetendő" összeg minden költséget tartalmaz!

Adatmódosítás, számlázási és szállítási címek megváltoztatása

Amennyiben szükség van arra, hogy módosítsa regisztrációkor megadott adatait, ezt megteheti, bejelentkezés után, a honlap jobb felső sarkában található felhasználói fiókjára kattintva, az adtamódosítás, illetve az új szállítási cím linkekre kattintva. A regisztráció során megadott e-mail cím megváltoztatása csak az ügyfélszolgálaton kezdeményezhető.

Elfelejtett jelszó

Amennyiben elfelejtette jelszavát, kattintson a honlap jobb felső részén találhat „elfelejtett jelszó” linkre, és email címe megadásával elküldjük Önnek a jelszavát. Amennyiben a jelszava nem érkezik meg néhány percen belül, kérjük, jelezze az ügyfélszolgálatunknak, hogy mielőbb orvosolni tudjuk a problémát!

Kilépés

Vásárlás befejeztével kérjük, kattintson a Kilépés gombra és lépjen ki a felhasználói fiókjából.

 

Akcióink, törzsvásárlói kedvezményeink

Törzsvásárlói rendszerünk

1 VS PESO= 1 FT

Megújult törzsvásárlói rendszerünknek köszönhetően Ön minden vásárlása után visszatérítést kap a felhasználói fiókjában található virtuális pénztárcájába. A jóváírás a virtuális pénztárcába VS peso-ban történik. Ezeket a VS peso-kat a legközelebbi megrendelésénél már fel is tudja használni.

Hogyan működik a Törzsvásárlói rendszer a webáruházunkban?

Rendszerünk nyilvántartja a regisztrált vásárlóink vásárlási összértékeit és ennek megfelelően különböző mértékű visszatérítést juttat virtuális pénztárcájába az alábbiak alapján.

  • 50 000 Ft-ot meg nem haladó összvásárlás esetén 1%-os visszatérítés
  • 50 000 Ft-ot meghaladó összvásárlás esetén 3%-os visszatérítés
  • 100 000 Ft-ot meghaladó összvásárlás esetén 4%-os visszatérítés
  • 150 000 Ft-ot meghaladó összvásárlás esetén 5%-os visszatérítés

A visszatérítések automatikusan a virtuális pénztárcába érkeznek VS peso-ban a teljesített (kiszállított, kifizetett) rendelések után. VS peso csak a megrendelt termékek értéke után jár, a szállítási költség értéke után nem. 1 VS peso napi árfolyama megegyezik 1 Ft vásárlóértékével. A mindenkori számla végösszegének maximum 10%-át lehet VS pesóval kiegyenlíteni. A virtuális pénztárcában felhasználható összegről a felhasználói fiókjában tájékozódhat! A vásárlás után járó VS pesok a teljesített (kiszállított, kifizetett) vásárlások után járnak. Az Ön virtuális kasszájába akkor kerülnek be a VS peso-k, amikor rendszerünk az adott rendelést teljesítettnek értékeli (ez néhány napot is igénybe vehet). A Vitamin Station fenntartja a jogot a VS peso árfolyamának változtatására.

Első vásárlói 10%-os visszatérítés

Újonnan beregisztrált vásárlóinkat megajándékozzuk az első megrendelésük értékének 10%-ával, mely összeget jóváírjuk a virtuális pénztárcájukba. A jóváírás a virtuális pénztárcába VS peso-ban történik. 1 VS peso napi árfolyama megegyezik 1 Ft vásárlóértékével. Ezt a jóváírást a következő vásárlásánál fel lehet használni a számla végösszegének a 10% -áig. Amennyiben ez nem kerül felhasználásra, lehetősége nyílik a következő alkalmakkal is felhasználni. A vásárlás után járó VS peso-k a teljesített (kiszállított, kifizetett) vásárlások után járnak. Az Ön virtuális kasszájába akkor kerülnek be a VS peso-k, amikor rendszerünk az adott rendelést teljesítettnek értékeli. Miután kifizette és átvette rendelését felhasználói fiókjában tájékozódhat VS peso-inak változásáról. Egy névre és egy postacímre csak 1 regisztrációt tudunk elfogadni!

Ha Ön a korábbi honlapunkon is törzsvásárlónk volt, kedvezményei megmaradnak!

Korábbi törzsvásárlóink az új honlapunkon is megkapják a korábbi %-os kedvezményeiket! Ehhez nem kell mást tennie, mint néhány perc alatt újra regisztrálni a honlapunkon. Az első vásárlása után Ön is megkapja az első vásárlása értékének 10%-át VS pesóban, mely összeget a második vásárlásakor már fel is használhat! A második vásárlásától számlázó rendszerünk alapján beállítjuk Önnek a korábbi 3-4 vagy 5%-os kedvezményét, így ezt követően Ön újra kapja a korábban összegyűjtött százélékos kedvezményét a vásárlásai után az új honlapon már VS pesóban.

50%-os áron vásárolt termékekkel kapcsolatos tudnivalók:

Figyelem! Tájékoztatjuk kedves vásárlóinkat, hogy 50%-os termékakcióink más kedvezményekkel nem vonhatók össze! Az 50%-kos akciós termékek vásárlása után, nem jár a 16 000 Ft felett járó aktuális ajándék termék. Amennyiben rendelésében az egyéb, nem 50%-os áron rendelt termékek értéke eléri a 16 000 Ft-ot, abban az esetben természetesen jár az aktuális ajándék termék. Az 50%-os termékekre maximum megvásárolható mennyiség vonatkozik, melyről az adott termék leírásánál tájékozódhat! Az ingyenes szállítás eléréséhez az 50%-os áron vásárolt terméken kívül kell, hogy a rendelés értéke meghaladja a 13 000 Ft-ot. Amennyiben a kosarában *-gal megjelölt termék található, az azt jelenti, hogy az adott termék más kedvezményekkel nem vonható össze!

Egyéb akciós termékekkel kapcsolatos tudnivalók:

Az akciós termékeink megvásárlása esetén, ezen termékekre is számolunk törzsvásárlói (1-3-4-5%), illetve első vásárlói (10%) visszatérítéseket. Vagyis akciós termékek vásárlása után is jár VS peso! 13 000 Ft –os számla végösszeget meghaladó vásárlás esetén a postaköltség átvállalása abban az esetben is jár, ha a rendelt termékek között akciós áruk is szerepelnek. (Kivéve 50%-os áron vásárolt termékek, mely esetben az 50%-os termékáron felül kell, hogy a rendelés meghaladja a 13000 Ft-ot.) 16 000 Ft –os számla végösszeget meghaladó vásárlás esetén jutalom termék abban az esetben is jár, ha a rendelt termékek között akciós áruk is szerepelnek. (Kivéve 50%-os áron vásárolt termékek mely esetben az 50%-os termékáron felül kell, hogy a rendelés meghaladja a 16000 Ft-ot.)

Villám, VIP (50%-os) akciók

Villám akcióink bizonyos időközönként maximum 24 óráig érhetőek el, amiről VIP tagjainkat külön e-mailben értesítjük. VIP tagnak jelentkezik az, aki kitölti a honlapunkon több helyen is reklámozott „50%-os AKCIÓKRÓL értesítést kérek!” link alatt található adatlapot. Az 50%-os termékekre maximum megvásárolható mennyiség vonatkozik, melyről az adott termék leírásánál tájékozódhat!

50%-os áron vásárolt termékekkel kapcsolatos tudnivalók:

Figyelem! Tájékoztatjuk kedves vásárlóinkat, hogy 50%-os termékakcióink más kedvezményekkel nem vonhatók össze! Az 50%-kos akciós termékek vásárlása után, nem jár a 16 000 Ft felett járó aktuális ajándék termék. Amennyiben rendelésében az egyéb, nem 50%-os áron rendelt termékek értéke eléri a 16 000 Ft-ot, abban az esetben természetesen jár az aktuális ajándék termék. Az 50%-os termékekre maximum megvásárolható mennyiség vonatkozik, melyről az adott termék leírásánál tájékozódhat! Az ingyenes szállítás eléréséhez az 50%-os áron vásárolt terméken kívül kell, hogy a rendelés értéke meghaladja a 13 000 Ft-ot. Amennyiben a kosarában *-gal megjelölt termék található, az azt jelenti, hogy az adott termék más kedvezményekkel nem vonható össze!

Pontgyűjtő akció a Vitamin Station kupakokkal!

Gyűjtsön össze 10 pontnyi kupakot az akciós matricával ellátott vitaminokról, küldje el címünkre, és választhat egy ajándék C-1000 (60 db), vagy EveryOne (30 db), BioFlavone-C vagy E-vitamin (100 db) terméket! A pontgyűjtő akció a webáruházunkon kívüli vásárlásokra (pl. patikákban, bioboltokban) vonatkozik.

1 pontot érő termékeink: BioFlavone-C, C-1000 (60 db), Calcium Active, Cink, B-Complex, D3-vitamin, E-vitamin, Lecithin, Magnesium-B6, MegaChromium, Omega3, Szelén.

2 pontot érő termékeink: Acidophilus (100 db), Alga Complex, C-1000 (120 db), CD-1000, Q10 (20 mg), Lutein, Mega Q10, Q10Forte, ProbFlora 120 db, Ginkgo Biloba.

Levelében, melyben elküldi nekünk a kupakokat, tüntesse fel mindenképpen: nevét, mobil-telefonszámát, címét (ahová az ajándék terméket postázhatjuk), illetve a választott ajándék termék nevét! Az ajándék terméket postán juttatjuk el! A postaköltséget cégünk fizeti! Az akciós matricákat kupakokkal együtt az alábbi címre várjuk: Vitamin Station Kft., 2131 Göd, Kincsem u. 2.

Fontos megjegyezni! Az akció visszavonásig érvényes! A pontgyűjtő akcióban a webáruházunkon keresztül rendelt termékek nem vesznek részt! Akciós pontok kizárólag a patikákban, bioboltokban, gyógynövény nagykereskedésekben, az irodánkban személyesen vásárolt termékek kupakjain, illetve a telefonon megrendelt termékek kupakjain találhatók!

 

Facebook nyereményjáték szabályzat

 

A Facebookon meghirdetett nyereményjátékunkon mindenki részt vehet, aki a játékot hirdető poszt alá, a határidő lezártáig feltölt egy fényképet magáról és egy Vitamin Station vitaminról. A játék időtartalma: 2017.07.17-08.31.

A játékosok között kisorsolunk 10 db CD-1000 100 db-os Vitamin Station vitamint.

A sorsolás időpontja 2017.09.08. A nyerteseket a Facebookon értesítjük, felvesszük velük a kapcsolatot, majd elkérjük a nevüket és azt a címüket, amelyikre küldhetjük az ajándék CD-1000 vitamint.

A nyereményeket a GLS szállítja házhoz, a szállítási költséget a Vitamin Station Kft. állja. A nyertesek névsorát honlapunkon is közzé tesszük.

Jelen nyereményjátékunkat a Facebook nem támogatja, nem hagyta jóvá, nem végzi és nem kacsolódik a Facebookhoz.

Sok szerencsét kívánunk!

 

Távszerződés

A Megrendelés elküldésével és annak a Vitamin Station Kft. által történő visszaigazolásával a 45/2014.(II.26.) Kormány rendelete alapján távollévők közötti szerződés jön létre a Vitamin Station Magyarország Kft., 2131 Göd, kincsem u. 2..; (adószám: 12279113-213; cégjegyzékszám:13-09-085630; Telefon: 06 27-532-875; Fax: 06 27-532-876) mint Szállító, valamint a Megrendelő, mint Vevő között az alábbi alpontok szerinti feltételekkel.

A honlap használatának segítségével létrejövő szerződések nyelve a magyar, az ily módon kötött szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, és azokat a Szállító nem iktatja. A Szállító számlázó rendszeréből az érvényes megrendelések utólag visszakereshetők. Magatartási kódexet a Vitamin Station Kft. külön nem adott ki. A szerződés tárgya a Vitamin Station Kft. internetes áruházában található valamennyi árucikk. Az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon tudhatja meg a Vevő. A Szállító, amennyiben a Vevő nem „személyes átvételt” jelölt meg a megrendelés során köteles postai/futárszolgálati kiszállítás útján a Vevő által kiválasztott termékeket a Vevő által megjelölt szállítási címre eljuttatni.

Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból (pl. készlethiány) akadályba ütközik, úgy a Szállító köteles haladéktalanul e-mail, telefon, vagy telefax útján felvenni a kapcsolatot Vevővel a továbbiak egyeztetése érdekében. Vevő köteles az általa feladott megrendelés során megjelölt és a Szállító által a megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, a Szállító által küldött emailes visszaigazoláson feltüntetett vételárat - mely a termékek csomagolási és szállítási költségeit is tartalmazza - készpénzben a kézbesítő részére kifizetni. Amennyiben a Vevő ettől eltérő fizetési módot választott (pl. bankkártyás, banki utalásos, paypal-os), úgy a választott módon köteles a vételárat kifizetni, még a termék átvétele előtt. Magatartási kódexet a Vitamin Station Kft. külön nem adott ki.

A Vitamin Station Kft. fenntartja jogát, hogy üzletszabályzatát bármikor megváltoztassa. A változtatás a közzététellel hatályos. A Vitamin Station Kft. a rendelés teljesítését saját belátása szerint külön indoklás nélkül, bármikor megtagadhatja. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a jelen Szerződés megsértése miatt törölt regisztráció esetén, ugyanazon Felhasználó újabb regisztrációja esetén a szerződéskötéstől elzárkózzon.

A jelen Szerződés megszűnése

A Vásárló bármikor kérheti a regisztrációja törlését az ügyfélszolgálat elérhetőségein, illetve a törlés postai levélben is kezdeményezhető. A regisztráció bármely okból történő törlése esetén a jelen Szerződés automatikusan és azonnali hatállyal megszűnik. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy Szolgáltatás egészét bármikor, előzetes figyelmeztetés nélkülmegszüntesse, amely esetben a jelen Szerződés automatikusan megszűnik.

Jogvita

Az esetleges jogviták elbírálására Felek (hatáskörtől függően) a Pesti Központi Kerületi Bíróság, illetve a Fővárosi Bíróság illetékességét kötik ki. Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. számú Kormány rendelet szabályai az irányadóak.

Békéltető testület

A Szolgáltatóval szemben felmerülő vitás ügyek (fogyasztói jogvita) egyszerű, gyors, bíróságon kívüli rendezése céljából békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület: Pest Megyei Békéltető Testület Cím: 1119, Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240., Telefon: 06-1-269-0703

Vásárlástól való elállás

A Kormány 45/2014. (II.26) Korm. rendelete alapján a Vevő az áru átvételét követő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Az elállási jog minden termékre vonatkozik, ami eredeti, bontatlan, sérülésmentes csomagolásban érkezik vissza a Vitamin Station Kft-hez. A Vevő nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a megrendelt termék olyan zárt csomagolású fogyasztási cikk, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból a felbontás után nem küldhető vissza (pl. kozmetikum, élelmiszer), és a termék csomagolását felbontotta, és/vagy használatát már megkezdte. Elállásra vonatkozó igényét a Vevő köteles e-mailben, a rendeles@vitaminstation.hu e-mail címen, vagy telefonon a 06-27/532-875 számon, vagy postai levélben (Vitamin Station Kft. 2131 Göd, Kincsem u. 2. címen) jelezni.

A Vevő az alábbi elállási nyilatkozat-minta postai úton vagy emailben történő elküldésével is jelezheti elállási szándékát, az átvételt követő 14 napon belül.

Elállási nyilatkozat-minta

Alulírott,

A megrendelő/vásárló neve:

A megrendelő Vásárló címe:

A megrendelő Vásárló e-mail címe:

kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében.

Rendelési azonosító:

A termék/ek pontos megnevezése:

A termék/ek átvételének időpontja:

A Szállító neve: Vitamin Station Kft.

A Szállító címe: 2131 Göd, Kincsem u. 2.

A Szállító telefonszáma: 06-27-532-875

A Szállító email címe: ugyfelszolgalat@vitaminstation.hu

Fizetés módja (aláhúzandó): készpénz, bankkártya, banki átutalás, pay-pal.

A bankszámla szám, ahová a visszautalást kérem:

Dátum:

Aláírás*

*kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén

Vásárlástól való elállás esetén a Vitamin Station Kft. köteles a vevő által kifizetett összeget (a termék vagy termékek árát, illetve a postázási költséget max. 990 Ft értékben) haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 14 napon belül visszatéríteni. A termékek visszajuttatásának költségét, a vevőnek kell viselnie. A vevő köteles az elállás bejelentésétől számított 14 napon belül visszajuttatni a terméket a Vitamin Station Kft. részére az alábbi címre: 2131 Göd, Kincsem u. 2. A Vitamin Station Kft. nem köteles a vásárló részére megtéríteni azon többletköltséget, amely a webáruházban felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási/fizetési módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. A Szállító jogosult a Vevő által kifizetett összeg (termékek ára+max. 990 Ft szállítási díj) visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vásárló nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte. A Szállító a visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazza, kivéve, ha a Vevő más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten hozzájárul. Az e fizetési mód alkalmazásával a Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli. A vásárlástól való elállás határideje a termék átvételétől számított 14 nap elteltével jár le. A vevő kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Megrendelés lemondása

A rendelést követő 24 órában a Vevőnek lehetősége van lemondani a megrendelt termékeket. Kérjük, lemondási szándékát emailben: a rendeles@vitaminstation.hu címen vagy telefonon a 06/27-532-875 számon jelezze! Ebben az esetben a vevőt semmilyen költségviselés nem terheli.

Ügyfélszolgálatunk nyitva tartása: H-P: 08.00-16.00.

Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás

Hibás teljesítés esetén a Vitamin Station Kft. a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján illetve a rendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkekre (10 000 Ft feletti értékű termékekre) a kötelező (minimum) 1 év jótállást vállal.

A Vitamin Station webáruházában az alábbi tartós fogyasztási cikkek vásárolhatók, a megjelölt garanciális idővel.

  • Mobil vízdesztilláló készülék I. (1 év garanciával)
  • Mobil vízdesztilláló készülék II. (2 év garanciával)
  • Zapper bioelektronikai készülék (2 év garanciával)
  • Zapper GKS kolloid ezüst generátor (2 év garanciával)
  • Befőző gép időzítővel és időzítő nélkül (2 év garanciával)

A termékekre vonatkozó jótállási feltételek és a jótállási jegy a termékek csomagolásában találhatók.

 

Kellékszavatosság, jótállási feltételek

 

A megrendelt termékekre a Szállító a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint kellékszavatosságot vállal. A Szállító a jótállási kötelezettsége alól mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Hibás teljesítés esetén a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn belül a Vásárló a kifogásáról a hiba felfedezését követő lehető legrövidebb időn belül, de legfeljebb 2 hónapon belül köteles tájékoztatni a Szállítót, lehetőleg írásban a rendeles@vitaminstation.hu címen. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a Vevő kellékszavatossági igényének érvényesítésére a hiba közlésén túl a Szállító részére, nincs egyéb feltétele, mint hogy a Vevő igazolja, hogy a terméket a Vitamin Station Kft.-től vásárolta. A teljesítést követő hat hónapon túl a Vevő köteles bizonyítani, hogy a Vevő által felismert hiba, már a teljesítés időpontjában megvolt. A Szállító a terméket a Vevő választása szerint elsősorban kijavítja vagy kicseréli, kivéve ha, ezek közül a Vevő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szállító számára a Vevő más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy kicserélést a Vevő nem kérte vagy nem kérhette úgy a Vevő igényelhet arányos árengedményt, vagy legvégső esetben a Vevő a vásárlástól elállhat. Jelentéktelen hiba esetén elállásnak helye nincs. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Hibás teljesítés esetén a szavatossági jogok és a jótállás érvényesítésével kapcsolatos költségek (pl. kicserélés vagy elállás esetén a visszaküldés postaköltsége) a Szállítót terhelik.

Termékszavatosság

Ingó dolog (termék) hibája esetén a Vásárló eldöntheti, hogy a korábban ismertetett Kellékszavatossági jogot vagy a Termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként a Vevő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék abban az esetben tekinthető hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét a Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével a Vásárló e jogosultságát elveszti. Termékszavatossági igényét a Vevő kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vevőnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti. Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. számú Kormány rendelet szabályai az irányadóak.

Szavatossági idő a vitaminokra és táplálék-kiegészítőkre, élelmiszerekre, kozmetikumokra

A Vitamin Station webáruházában megvásárolható vitaminok, táplálék-kiegészítők, élelmiszerek, kozmetikumok, egészségügyi gyorstesztek szavatossági ideje a kiküldött termékek csomagolásán találhatók. A közeli lejáratos termékek szavatossági idejét a honlapon az adott termék leírásánál jól látható helyre feltüntetjük. A Vevő a közeli lejáratos termékek megvásárlásával tudomásul veszi, azok közeli lejáratának tényét.

100% garancia az étrend-kiegészítőkre

A Vitamin Station termékei minőségére 100%-os garanciát vállal!

Amennyiben étrend-kiegészítőnkkel kapcsolatban valamilyen minőségi kifogása akad, a termék visszaküldésével a Vitamin Station Kft. a teljes vételárat visszatéríti. Az étrend-kiegészítő visszajuttatási költségét a Vevő fizeti.

Adatvédelmi nyilatkozat

 

A Vitamin Station Online áruház adatvédelmi nyilvántartási azonosítója: 02836-0001.

A Vitamin Station Kft. adatkezelési nyilvántartási számai: NAIH-90215/2015., NAIH-90214/2015.

A Vitamin Station webáruház üzemeltetője, a Vitamin Station Kft. (2131 Göd Kincsem u. 2., Cg.: 13-09-08-56-30, Adószám: 12279113-2-13 továbbiakban: Szolgáltató) a Vitamin Station Online áruház felületén, valamint az ehhez kapcsolódó tevékenysége során a Felhasználói adatok kezelésében az alábbi hatályos jogszabályok figyelembevételével jár el:

  • 1992. évi LXIII. Törvény, a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról;
  • 1995. évi CXIX. törvény, a kutatás és közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről;
  • 1998. évi VI. törvény, az egyének védelméről, a személyes adatok gépi feldolgozása során az alábbi adatkezelési szabályokat érvényesíti:
  • A 2001.évi CVIII., az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról rendelkező törvény;
  • Az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény;
  • Információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. CXII. törvény;

Értelmező rendelkezések

1. érintett: bármely meghatározott, személyes adat alapján azonosított vagy – közvetlenül vagy közvetve – azonosítható természetes személy;

2. személyes adat: az érintettel kapcsolatba hozható adat – különösen az érintett neve, azonosító jele, valamint egy vagy több fizikai, fiziológiai, mentális, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára jellemző ismeret –, valamint az adatból levonható, az érintettre vonatkozó következtetés;

3. különleges adat: a) a faji eredetre, a nemzetiséghez tartozásra, a politikai véleményre vagy pártállásra, a vallásos vagy más világnézeti meggyőződésre, az érdek-képviseleti szervezeti tagságra, a szexuális életre vonatkozó személyes adat, b) az egészségi állapotra, a kóros szenvedélyre vonatkozó személyes adat, valamint a bűnügyi személyes adat;

4. hozzájárulás: az érintett akaratának önkéntes és határozott kinyilvánítása, amely megfelelő tájékoztatáson alapul, és amellyel félreérthetetlen beleegyezését adja a rá vonatkozó személyes adatok – teljes körű vagy egyes műveletekre kiterjedő – kezeléséhez;

5. tiltakozás: az érintett nyilatkozata, amellyel személyes adatainak kezelését kifogásolja, és az adatkezelés megszüntetését, illetve a kezelt adatok törlését kéri;

6. adatkezelő: az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely önállóan vagy másokkal együtt az adatok kezelésének célját meghatározza, az adatkezelésre (beleértve a felhasznált eszközt) vonatkozó döntéseket meghozza és végrehajtja, vagy az általa megbízott adatfeldolgozóval végrehajtatja;

7. adatkezelés: az alkalmazott eljárástól függetlenül az adatokon végzett bármely művelet vagy a műveletek összessége, így különösen gyűjtése, felvétele, rögzítése, rendszerezése, tárolása, megváltoztatása, felhasználása, lekérdezése, továbbítása, nyilvánosságra hozatala, összehangolása vagy összekapcsolása, zárolása, törlése és megsemmisítése, valamint az adatok további felhasználásának megakadályozása, fénykép-, hang- vagy képfelvétel készítése, valamint a személy azonosítására alkalmas fizikai jellemzők rögzítése;

8. adattovábbítás: az adat meghatározott harmadik személy számára történő hozzáférhetővé tétele;

9. nyilvánosságra hozatal: az adat bárki számára történő hozzáférhetővé tétele;

10. adattörlés: az adatok felismerhetetlenné tétele oly módon, hogy a helyreállításuk többé nem lehetséges;

11. adatmegjelölés: az adat azonosító jelzéssel ellátása annak megkülönböztetése céljából;

12. adatzárolás: az adat azonosító jelzéssel ellátása további kezelésének végleges vagy meghatározott időre történő korlátozása céljából;

13. adatmegsemmisítés: az adatokat tartalmazó adathordozó teljes fizikai megsemmisítése;

14. adatfeldolgozás: az adatkezelési műveletekhez kapcsolódó technikai feladatok elvégzése, függetlenül a műveletek végrehajtásához alkalmazott módszertől és eszköztől, valamint az alkalmazás helyétől, feltéve hogy a technikai feladatot az adatokon végzik;

15. adatfeldolgozó: az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely az adatkezelővel kötött szerződése alapján – beleértve a jogszabály rendelkezése alapján történő szerződéskötést is – adatok feldolgozását végzi;

16. adatállomány: az egy nyilvántartásban kezelt adatok összessége;

17. harmadik személy: olyan természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely nem azonos az érintettel, az adatkezelővel vagy az adatfeldolgozóval.

Az adatkezelés célja

Jelen Adatvédelmi Nyilatkozat célja, hogy a Vitamin Station Kft. webáruházából rendelt termék megrendelése során megadott és a weboldal üzemeltetői („Szolgáltató, Adatkezelő”) számára hozzáférhetővé vált személyes adatok és egyéb adatok kezelésére vonatkozó elveket és szabályokat meghatározza. Jelen Nyilatkozat hatálya kizárólag az oldal használatához szükséges, az Adatkezelő rendelkezésére bocsátott adatokra terjed ki.

Az adatkezelés jogalapja

A weboldal Felhasználójának önkéntes hozzájárulása, hogy a webáruház használata közben megadott személyes adatai felhasználásra kerüljenek, illetve az Infotv. 5. § (1) bekezdése és a 2001. évi CVIII. törvény 13/A. § (2-3.) bekezdése.

Hozzájárulás az adatkezeléshez

A weboldal meglátogatásával, illetve azok regisztrációhoz kötött részeibe történt regisztrálással és bejelentkezéssel az adatkezeléshez való hozzájárulás megadottnak tekintendő. A Felhasználók hozzájárulnak, hogy a Szolgáltató kezelje a Felhasználók személyes adatait. A Szolgáltató kijelenti, hogy Felhasználói által megadott minden adatot, bizalmas információt, tényt bizalmasan kezel. Szolgáltató ugyanakkor fenntartja magának a jogot, hogy amennyiben Felhasználóval szemben a szolgáltatással való visszaélés vagy egyéb bűncselekmény gyanúja merül fel, annak személyes adatait az illetékes hatóságok számára átadja.

A kezelt adatok köre

A Felhasználók által önkéntesen megadott adatok: név (cégnév), postacím, szállítási cím, email cím, telefonszám, az egyes megrendelések adatai: megrendelt termékek, a vásárlás értéke, a vásárlás dátuma.

Adatbiztonság

A Szolgáltató minden tőle elvárható intézkedést megtesz az adatok biztonságos őrzésére, de nem vállal felelősséget az adatok megrongálódásáért, megsemmisüléséért vagy illetéktelen kezekbe kerüléséért műszaki hiba, természeti csapás, terror- vagy bűncselekmény esetén.

A személyes adatok tárolásának módja

A Vitamin Station Kft. számítástechnikai rendszerei és más adatmegőrzési helyei a telephelyén (2131 Göd, Kincsem u.2.), adatfeldolgozóinál, valamint a DENINET Kft. 1188. Budapest, Bercsényi u. 79/b. címen található szervertermében elhelyezett szerverén találhatók meg.

A Felhasználó adatkezeléssel kapcsolatos jogai

A Felhasználó tájékoztatást kérhet személyes adatai kezeléséről, valamint kérheti személyes adatainak helyesbítését, illetve törlését. A Felhasználó a személyes adatainak törlését, vagy módosítását, illetve adatkezeléssel kapcsolatos információkat az alábbi e-mail címen kérheti: ugyfelszolgalat@vitaminstation.hu. A Felhasználó kérésére az Adatkezelő köteles tájékoztatást adni az általa kezelt adatairól, az adatkezelés jogalapjáról, céljáról, időtartamáról. Az Adatkezelő köteles a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 30 napon belül írásban, megadni a tájékoztatást. A felhasználó bármikor kérheti adatai helyesbítését, illetve módosítását, törlését. A Szolgáltató tiszteletben tartja és megóvja a személyes adatokat. A Szerződő adatainak felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. Szolgáltató a vásárló adatait csak a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja a szerződés fennállásának ideje alatt. A Szolgáltató a Vevő adatit a 2000. évi C. törvény 169. § alapján legalább 8 évig köteles megőrizni.

Az adatkezelők köre

A Felhasználói adatokba kizárólag a Szolgáltató erre jogosított munkatársai tekinthetnek bele. A Felhasználókról tárolt személyes adatokat (beleértve az e-mail címet is) a Szolgáltató harmadik fél számára nem szolgáltatja ki.

Adatfeldolgozók köre

Szállítást biztosító külső szolgáltatók

A megrendelések teljesítése tekintetében a Vitamin Station Kft. az alábbi cégeket veszi igénybe adatfeldolgozóként a szállítás bonyolításához a Vevő egyéni döntése alapján:

  • GLS GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. Székhely: 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.
  • Magyar Posta Zrt. Székhely: 1138 Budapest, Dunavirág u. 2-6.

Fizetést biztosító külső szolgáltató

Bankkártyás fizetés

A bankkárytás fizetést a CIB Bank biztonságos banki terminálon biztosítja, mely során a Vitamin Station Kft. nem fér hozzá a Vevő bankkártya adataihoz. A bankkártyás fizetés teljesítésének ellenőrzésére az egyedi vásárlási azonosító szolgál. Bankkártyás fizetés esetén a bankkártya és a kártyás fizetési tranzakció adatait a CIB Bank Zrt. (1027 Budapest, Medve utca 4-14.) kezeli.

PayPallal történő fizetés

A PayPal rendszerén fizetés esetén a fizetési tranzakció adatait a PayPal (PayPal Europe S.à r.l. & Cie, S.C.A. 5th Floor 22-24 Boulevard Royal, L-2449, Luxembourg) kezeli.

Az adatkezelés időtartama

Az adatokat a Szolgáltató a Felhasználó adatkezeléshez adott hozzájárulásának visszavonásáig tárolja. A vásárlásokkal kapcsolatosan keletkező számviteli bizonylatok esetében a Számv. tv. 169. § (2) bekezdésének megfelelően 8 év.

Egyéb adatkezelési információk

Az adatok egyéb célra csak az érintett kifejezett írásbeli hozzájárulásának megadása esetén kerülnek felhasználásra. Az oldal szolgáltatásaiban való részvétel önkéntes. A Szolgáltató kötelezi magát, hogy semmilyen szankciót nem érvényesít azon Felhasználóval szemben, aki a nem kötelező adatszolgáltatást megtagadja. A Szolgáltató gondoskodik arról, hogy szolgáltatásai révén a Felhasználókról megszerzett adatok felhasználása megfeleljen a mindenkor hatályos magyarországi jogszabályoknak. A Szolgáltató megtesz minden tőle elvárható intézkedést, hogy az oldalaihoz való hozzáférés folyamatos és hibamentes legyen, de nem vállal felelősséget az esetlegesen fellépő hibákért, mely az oldalak nem megfelelő működését és/vagy esetleges adatvesztést okoz.

Cookie (süti) szabályzat

Weboldalunk a használat elősegítése és a jobb felhasználói élmény érdekében "cookie-kat" használ. A cookie-k a látogató böngészője által, a látogató számítógépének meghajtóján tárolt kis adatcsomagok, amelyek weboldalunk megfelelő színvonalú használatához szükségesek. A weboldalunk használata közben 3-ik fél is elhelyezhet cookie-kat a látogató böngészőjében. Ezek a cookie-k statisztikai célokat szolgálnak (pl. Google Analytics), és hirdetéseink hatékonyságát növelik (pl. Google Adwords Remarketing). A felsorolt programok tökéletesen megbízhatóak és használatuk megfelel az adatvédelmi hatóság előírásainak. A weboldalunk által használt cookie-k nem tárolnak semmilyen személyes adatot és egyéb módon sem gyűjtenek a személy beazonosítására alkalmas információkat! A cookie-k törlése vagy a cookie fogadás végleges letiltása a látogató által használt számítógép vagy egyéb eszköz böngészőjének beállításaiban lehetséges.

Hírlevél

A Szolgáltató rendszeresen (nagyjából hetente egyszer) küld hírlevelet e-mailben a feliratkozott Felhasználók számára. Hírlevél feliratkozásra a regisztráció során van lehetőség, illetve a honlapon található kérek értesítést 50%-os akciókról feliratkozó sablon kitöltésével. A hírlevél minden esetben reklámot is tartalmaz. A feliratkozás a Felhasználó valós adatait tartalmazó regisztrációs űrlap hiánytalan kitöltésével történik (név, e-mail cím). A Hírlevélre történő feliratkozással Felhasználó egyidejűleg beleegyezik, hogy Szolgáltató közvetlen üzletszerzési céllal megkeresse az általa megadott elektronikus elérhetőségén. A Felhasználók a hírlevélről a hírlevél alján található „leiratkozás” linkre kattintással, valamint az ott megadott e-mail címre vagy postai címre küldött leiratkozási kérelemmel tudnak leiratkozni. A hírlevélben szereplő ajánlatok csak a készlet erejéig érvényesek. Az adatkezelés jogalapja az érintett felhasználó önkéntes hozzájárulása. Az adatkezelés időtartama a feliratkozástól a leiratkozásig tart. A kezelt adatok köre a felhasználó által megadott név és email cím.

Rendszerüzenetek

A Szolgáltató által a Felhasználóknak küldött, a Szolgáltatás működésével, a vásárlás vagy szállítás folyamatával, technikai tudnivalókkal kapcsolatos ún. rendszerüzenetek letiltása nem lehetséges.

„Értesítés kérése, ha a termék ismét megvásárolható” szolgáltatásunkról

Webáruházunkban lehetőség van emailes értesítés kérésére, ha egy kiválasztott (átmenetileg nem kapható) termék ismét kapható. Az a felhasználó, aki az adott, átmenetileg nem kapható termék mellett lévő „értesítést kérek” gombra kattint, majd megadja a nevét és email címét, hozzájárul, hogy rendszerünk egyszeri alkalommal az adott termékre vonatkoztatva tájékoztatást küldjön a termék beérkezéséről. Az adatkezelés jogalapja az érintett felhasználó önkéntes hozzájárulása. Az adatkezelés időtartama az értesítés kérése és az adott termék beérkezése közötti időszak. A kezelt adatok köre: a kiválasztott termék, a megadott név és email cím.

Jogorvoslat

Jogorvoslati lehetőséggel, panasszal a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál lehet élni: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság Székhely: 1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c Postacím: 1530 Budapest, Pf.: 5. Telefon: +36 (1) 391-1400, Telefax: +36 (1) 391-1410 E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu Ezen túlmenően bírósághoz is fordulhat.

 

A Vitamin Station webáruháza használata során lehetséges jogsértések és következményeik

Tilos bármilyen olyan rendszer vagy megoldás használata, amely a Szolgáltatás jelen Szerződésben kifejezetten nem engedélyezett módon történő felhasználását, vagy a Szolgáltatás üzemeltetéséhez használt szerverek leállását célozza, teszi lehetővé vagy azt eredményezheti, vagy amely egyébként veszélyezteti a Szolgáltatás rendeltetésszerű működtetését. A Szolgáltatás kizárólag a hatályos jogszabályok keretei között, harmadik személyek és az Üzemeltető jogainak sérelme nélkül, illetve a jelen Szerződés betartása mellett használható. Amennyiben valamely Felhasználó a jelen Szerződés rendelkezéseibe vagy jogszabályba ütközően, vagy egyébként visszaélésszerűen használja a Szolgáltatást, az Üzemeltető jogosult megtenni a szükséges jogi lépéseket annak érdekében, hogy Felhasználó felelősségre vonása megtörténjen. Ez az intézkedés a Felhasználóval szemben más adataival történő visszaélés esetén is alkalmazhatóak.

Felelősség

A Szolgáltató a honlap és webáruház üzemeltetése során használt szoftvert, illetve a Szolgáltatás keretében elérhető valamennyi tartalmat is - pontosságáért, megbízhatóságáért, hibamentes működéséért, teljességéért, adott célra való alkalmasságáért a Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal. A Szolgáltató nem felel továbbá a rajta kívül álló okkal összefüggésben keletkezett hibákért és ezek következményeiért, ilyen lehet például az Internetes hálózatban keletkezett technikai meghibásodás vagy kimaradás, bármilyen eredetű technikai leállás, szünet, mások által elhelyezett romboló alkalmazások vagy programok (például: vírusok, férgek, makrók vagy hacker tevékenységek).

A Szolgáltató minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy a Webáruházban megjelenő adatok (termékek ára, leírása, árukészlet, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek, azonban a feltüntetett adatok hibátlanságát garantálni nem tudja. Amennyiben a Szolgáltató a termék oldalon bármely információt hibásan tüntet fel, a Vevő elállhat a hibás adatokkal közölt termék megrendelésétől, azonban a Szolgáltató egyéb követelés, kártérítési igény kielégítésére nem kötelezhető. A Vitamin Station Kft. semmilyen felelősséget nem vállal a más gyártó által a terméken feltüntetett, vagy a termékkel kapcsolatban szolgáltatott egyéb információ (pl.: reklám) pontatlanságáért vagy valótlanságáért. A Szolgáltató az oldalon elérhetővé tett linkek, illetve az általuk lehívható weboldalak tartalmáért semmilyen felelősséget nem vállal és azok tartalmát nem ellenőrzi. A Szolgáltatás használatáért kizárólag az adott Felhasználó tartozik felelősséggel. A Szolgáltató kizár minden felelősséget a Felhasználó által a közzétett tartalommal vagy másként okozott, vagy egyébként a Felhasználó magatartásával összefüggésben felmerült mindennemű vagyoni vagy nem vagyoni kár és jogsérelem, illetve egyéb következmény vonatkozásában. Amennyiben a Felhasználó magatartása következtében vagy azzal összefüggésben harmadik személy vagy bármely hatóság illetve bíróság a Szolgáltatóval szemben bármilyen igényt támaszt illetve eljárást indít, a Felhasználó köteles minden a Szolgáltató által megkövetelt intézkedést megtenni és a Szolgáltatónak megtéríteni minden olyan kárt, vagyoni hátrányt és költséget, ami a Szolgáltatót a Felhasználó bármely jogellenes magatartása miatt vagy azzal összefüggésben éri.

Ügyfélszolgálat, panaszkezelés

A Vitamin Station Kft. törekszik a vásárlói igényeinek maradéktalan kiszolgálására. Amennyiben mégis panasz merülne fel, kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunknak, munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére.

Ügyfélszolgálatunk és Vitamin Szaküzletünk nyitva tartása H-P: 08.00-16.00.

Címünk: 2131 Göd, Kincsem u. 2.

Email: ugyfelszolgalat@vitaminstation.hu

Telefon: 0627-532-875

Fax: 0627-532-876

 

A Szolgáltató bármikor jogosult a Szerződés és az ÁSZF egyoldalú módosítására. A módosítás a honlapon való közzététellel hatályos. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a Szolgáltatás bármely tartalmi elemét bármikor előzetes figyelmeztetés nélkül módosítsa vagy megszüntesse, azok megjelenését, tartalmát, működését megváltoztassa.

Egészségügyi nyilatkozat

Minden olyan információ, amit a www.vitaminstation.hu oldal ideértve a szövegeket, grafikákat és képanyagokat, illetve minden egyéb anyagot, melyet az oldal tartalmaz, az általános információ gyarapítása céljából szolgának, nem pedig az orvosi kezelések és tanácsok helyettesítésére. Orvosi javaslat az a diagnózis, és/vagy speciális gyógyszer-felhasználási körülmény, amely az egyén állapotával áll kapcsolatban. Ezen az oldalon semmilyen formában nem adunk orvosi tanácsot, nem testesítünk meg orvos-beteg kapcsolatot. Javasoljuk, mindig egyeztessen orvosával, ha állapotával kapcsolatban bármilyen kérdése vagy gyanúja merülne fel. Ugyancsak javasoljuk egyeztetni orvosával az itt leírtak Ön általi értelmezését, mielőtt bárminemű új kezelésben részesülne. Soha ne hagyja figyelmen kívül vagy kerülje meg az orvosi tanácsot, az okból, hogy bármilyen információt olvasott ezen az oldalon.

A Vitamin Station étrend-kiegészítőinek fogyasztása során kedvező élettani hatásokat tapasztalhatunk. Ezen termékek azonban nem gyógyszerek, nem szándékoznak betegségeket gyógyítani, vagy kezelni! Termékeink olyan étrend-kiegészítők, melyek nem helyettesítik a változatos, és kiegyensúlyozott táplálkozást! A honlapunkon található információk tájékoztató jellegűek, betegségével forduljon szakorvoshoz!

 

Göd, 2017. július 17.

Amennyiben étrendkiegészítőnkkel kapcsolatban valamilyen minőségi kifogása akad, a termék visszaküldésével a Vitamin Station Kft. a teljes vételárat visszatéríti.
Vitaminjaink megfelelnek a legmagasabb minőségi követelményeknek a felhasznált alapanyagok tisztasága és a gyártási technológia tekintetében.
A Vitamin Station termékek NEM tartalmaznak: tartósítószereket, sót, cukrot, mesterséges színező és ízesítő anyagokat!
© Vitamin Station Magyarország Kft.