Tájékoztatjuk, hogy a honlap ún. cookie-kat használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások ezek nélkül nem lennének elérhetőek. A honlap további használatával hozzájárulását adja a cookie-k tárolásához és felhasználásához. - Adatvédelmi nyilatkozat - Rendben
Billenő Navigáció
Kosaram

A hatékonyság 10 titka

A gondtalan nyaralás után nem mindig esik jól a szeptemberben újrainduló hajtás. Vége a szabadságnak, elindult az iskola, újabb elvárásoknak kell megfelelnünk. Ilyenkor nem árt, ha kellő energiával rendelkezel és az agyad is frissen működik, hogy a teendők elvégzése beleférjen a nappalba. Ha ugyanis tartósan elcsúszik a nappal-éjszaka aránya, a szervezetünk kedvezőtlen válaszokat adhat. Az alváshiány növeli a depresszió, és a potenciazavar esélyét, de emésztési problémákat is okozhat. És főként gyengíti az immunrendszert.

Tippjeink segítenek, hogy a nappal gördülékeny, az éjszaka nyugodt legyen.

1. Használd ki az agykapacitásod!

Sokszor többre vagyunk képesek, mint gondolnánk. Ha agyunk megkapja a szükséges tápanyagokat, gondolataink szárnyra kelnek, ötletgazdagabbak, találékonyak leszünk. Fogyassz Omega3 zsírsavakat!

2. Figyelj a vércukorszintre, ne hagyd ingadozni!

Egyél rendszeresen, de kerüld az egyszerű szénhidrátokat! A cukor hirtelen felpörget, majd szintjének csökkenésével újra fáradtnak, levertnek érzed magad. Sőt, hosszútávon a hasnyálmirigyet is megviseli. Inkább csomagolj uzsonnát, nasinak pedig zöldségcsíkokat, dióféléket!

3. Aludj eleget, és a megfelelő időben!

Az éjfél előtti órákban történő alvás pihentetőbb. Inkább kelj hajnalban! Altatók helyett pedig szedj B-Complexet a nyugodt éjszakákért. 

4. Mozogj rendszeresen!

Iktass be hetente legalább két alkalommal valamilyen testmozgást, ha lehet friss levegőn. Lift helyett lépcsőzhetsz, egy-egy megállót gyalogolhatsz is. Ezzel agyad vérellátását is frissíted.

5. Figyelj a tápanyagellátásra!

Étkezz változatosan, örömmel. A főétkezésekre szánj időt, ne kapkodd be útközben az ebédet!

6. Igyál eleget!

A kávé vízhajtó hatású, fogyasztása megnöveli a folyadékigényt. Próbáld ki a zöld teát! Élénkítő hatása szelídebb, viszont tovább tart.

7. Szervezd jól az időd!

Legyen naptárad, és írj fel mindent azonnal! Napi rendszerességgel kövesd feladataid! Legyen fontossági sorrend! Válassz ki legalább 1, maximum 3 teendőt, amit aznap el kell végezned. Használd telefonodon az emlékeztető funkciókat! Sokszor lehetetlennek érezzük a napi feladatok teljesítését, de egy kis logisztikával előbb-utóbb mindenre sor kerülhet.

8. Hagyd a szervezeted regenerálódni!

Akármilyen sok is a teendő, tarts néha egy kis szünetet! Néhány perc nyújtózkodás, mély lélegzet a friss levegőn új erőt ad. Tartós igénybevétel esetén segítsd a regenerálódást Lecitinnel, ami nélkülözhetetlen szervezetünk normál működéséhez.

9. Ne feledkezz meg a barátokról!

A nők számára a baráti beszélgetések igénye szinte természetes, de az ellenkező nem számára is ugyanolyan fontos. Férfiaknál végzett felmérés szerint ugyanis a baráti társaságba járók között kevesebb a depressziós, és a potencia zavarral küzdők aránya is kisebb.

10. Készíts hálalistát minden nap!

Esti lefekvéskor nyugtázd a napot, idézd fel szép pillanatait! Így könnyebb az elalvás, jobban indul a következő napod és a lelki egyensúlyod is helyreáll.

+1 Erősíts vitaminokkal - Egyensúly csomag

A szeptemberi, teendőktől gazdag időszakban segít az Egyensúly csomag, mely mindent tartalmaz, amivel megtámogathatod szervezeted! Válaszd a gördülékeny nappalok és nyugodt éjszakák egyensúlyát!

egyensúly vitamin csomagEgyensúly csomag:

  • EveryOne: az erős immunrendszerért
  • Lecithin: a szervezet napi működéséért, regenerálódásáért
  • Omega 3: az agyi frissességért
  • B-Complex: a pihentető alvásért

 

Kerülj egyensúlyba kedvezménnyel!



Kapcsolódó termékek